abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221170761
Weer wat rustiger. Rommelt na. Behalve harde slagregens.
Terug in bed. MnX sliep gewoon door.😉

Hopelijk is het goed bij jullie.
pi_221171098
Holy canneloni. Wat een onweer vannacht.
  zondag 28 juni 2026 @ 07:55:27 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221171100
Ik schrok er wel wakker van en heb tijdelijk alle ramen dicht gedaan, wat heel jammer was.
Maar gelukkig kregen wij eigenlijk maar een staartje van de bui.
pi_221171110
Niet echt een grote show hier.
Wel plensbui en een beetje gerommel.

En mijn hele fijne ventilator is opeens stuk :'( Gelukkig heb ik nog een ouwetje.

Woonkamer nog steeds 28 graden *plak*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221171160
Hier flink onweer, veel regen. 27mm na middernacht.
Nu 20oC buiten, 22oC binnen.

Ik was een uur later buiten dan gister, maar ik heb op hetzelfde stuk (dat is een kleine kilometer lang) Merlin laten meeluisteren. Zes van de vogels die ik gister hoorde liepen zich vandaag niet horen, maar daar kwamen 12 andere voor terug.
Vandaag waren het 22 verschillende vogelsoorten in ruim 20 minuten, waarbij aangetekend dat ik weer kwartels hoorde die Merlin niet herkent en de ooievaar maakt geen geluid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221171188
ER WAAIT EEN FRISSE WIND DOOR HET HUIS O+
Logisch, want het is maar 24 graden buiten :')

Ik zou al wat later naar het zwemmen gaan maar nu helemaal. Eerst luchten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221171233
Goedemorgen :W
Tussen 3 en 4 wakker geweest want toen ging het wel even hard, stroom is er ook een paar keer uitgeklapt.
Maar wat Cat zegt, er lijkt eindelijk iets van een fris windje te staan O+ Helaas moeten we alweer over een uur weg naar het volgend festival dus heel lang luchten zit er niet in.
Als we vanavond rond 23u thuis zijn, snel maar alles opengooien.
pi_221171267
Wat gezellig zo in de ochtend @sigme O+

Hier hadden we een ietwat onrustige dag. Ik werd (wonderbaarlijk genoeg) wakker van het onweer; ik tuk meestal overal doorheen. Maar vooral Simon was echt heel onrustig. De afgelopen nachten mocht ie (een beetje tegen mijn principes in) naar buiten vanwege de warmte. Maar gisteren vond ik het te link. Daar hebben we geweten :')

Eerst bezorgde hij ons die hartverzakkingen door tóch door de smalle opening van het schuifraam aan de voorzijde te zijn gekropen. Daar zat meneer op het ‘vensterbankje’ op 4-5m hoogte. Terwijl C. Simon een soort van tegenhield (en je dus hoopt dat ie niet gaat tegenstribbelen) stond ik enkel in m’n onderbroek een zwaar/stroef schuifraam omhoog te werken. In het volle licht van een lantaarnpaal. Ik durfde niet de tijd te nemen en shirt aan te trekken :@

Ik denk niet dat de overburen nog wakker waren. Hoop ik :') :+

En vervolgens heel de nacht de boel wakker houden. Balletjes brengen. Over ons heen lopen (toen ging de slaapkamerdeur dicht, maar Simon is ook vanaf de andere kant van de deur vrij vocaal…). En vanochtend weer balletjes brengen, ons roepen, willen knuffelen… het is een schat van een beest hoor, maar tering wat was ie onrustig :D

Dus nu heb ik gestofzuigd, draait de was, ga ik zo wat dingetjes voorbereiden voor bezoek vanmiddag (‘tuin-warming’ met vrienden 8-) ) en me ergens tussendoor nog eens aankleden/ontbijten. En C. uit bed sleuren.
pi_221171288
Wat een nacht :D
pi_221171521
Mogge!

Wat een nacht. De bomen staan nog allemaal maar zijn flink wat hele grote takken kwijt. Hier staat ook alles open (behalve de keukendeur want daar staat de zon op) maar afkoelen ho maar. Wel gezellig veel vogeltjes te horen dat was de afgelopen dagen niet

Oef da’s eng zo’n houdini @Candaasje
We have far more in common than that which devides us..
pi_221171613
Pfoe @Candaasje :o nachtdienst hadden jullie :+

@sigme heerlijk die vogels O+ Ik zet m ook vaak aan als ik wandel en hoor meer dan ik zie. Al die blaadjes aan de bomen moest verboden worden }:| :D

Ik zit aan de koffie, even wakker worden. Plakkerige warme nacht omdat boven alles op kiertjes moest wegens onweer/bliksem/slagregens. In de verte hoorde ik het wel, had mijn oordopjes in *G* ondanks dat onrustig geslapen.. brein moet nog ff wennen aan het feit dat ik zo ga werken denk ik. Vanmiddag maar een dutje omdat het kèn!
Benieuwd wat voor nieuwe, ad hoc dingen ik vandaag tegenkom en of ik weer met de Walkie Talkie aan de slag ga O+ :D (we mogen geen 'roger' en 'over' zeggen, saai hoor :P )
  zondag 28 juni 2026 @ 09:49:28 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_221171713
Blijkbaar is de ellende in Nederland gebleven.
Wel wat water gevallen zo te zien aan de straat. Maar verder niets. En niet koeler dan 24 graden geweest.
Nog even en dan weer een rondje huis lopen om de ramen dicht te doen. Binnen is nu net zo warm als buiten.

Wel grappig.
Stad Kleve wat sensoren op gehangen, lora spul, en deze via internet beschikbaar gemaakt.
https://www.kleve.de/stad(...)mart-city-dashboards
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221171974
Het ging hier bizar los qua onweer. Het maakt de lucht in ieder geval een stuk frisser. Enorm onrustig geslapen met de peuter in ons midden maar wel tot 8 uur :o O+

We zitten nu al een poosje aan het meer, even de puber uitlaten voordat die weer verder moet leren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221172348
Toezicht gehouden in het zwembad. Laatste 10 minuten zelf erin gedoken. Eerste keer dat het 25m bad niet te koud is.
En het oefenbad was gewoon te warm _O-

Nu tuin en hangmat. Omdat het kan *O*

Eind van de middag richting Utrecht om Grease te kijken via Cinema culinaire.
Summer days .. drifting away...
pi_221173139
Wat leuk dat jullie zó veel verschillende vogels kunnen onderscheiden al is het soms ook met een app.
Die zal ik ook eens erop zetten. Kan ik volgende week op Terschelling misschien wel iets anders onderscheiden dan de ekster en de musjes hier.
Oh en de doif.

De stapeltjes volgens de sudoku methode 😎liggen op de oude stoelen die tijdelijk in de gang staan 😉 om in de koffertjes te leggen.

Van de week had AH een 4wheel drive bij de non food van ¤90 voor ¤30,!!
Wij verzamelden al moed om in de bloedhitte naar de makro te gaan.
De kleur is groen. Swat. Niet mijn voorkeur. Wèl een koffer. w/

Vanmorgen vroeg al bed verschoond - de was is net klaar. Briefjes op de voordeur waaraan op het laatst gedacht moet worden als vuilniszakken en brievenbus sleutel etc.

En in afwachting van update van zwager. MnX moest naar een beurs en checkte op airco daar en kwam terug voor zijn fles water. w/
  zondag 28 juni 2026 @ 13:05:58 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221173178
Het zweet drupt weer van me af na 2 uur tuinieren. Ik heb weer een stuk of 10 plantjes in de moestuin gezet.

Nu nog wat huishouden en een puber helpen met de voorbereidingen voor haar toets Nederlands deze week. Ik snap niet wat er moeilijk is aan de materie dus ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen maar men heeft alle hoop op mij gevestigd dus here goes nothing.
Spoilers!
pi_221173544
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zweet drupt weer van me af na 2 uur tuinieren. Ik heb weer een stuk of 10 plantjes in de moestuin gezet.

Nu nog wat huishouden en een puber helpen met de voorbereidingen voor haar toets Nederlands deze week. Ik snap niet wat er moeilijk is aan de materie dus ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen maar men heeft alle hoop op mij gevestigd dus here goes nothing.
Dat kan jij :Y
pi_221173587
Terug van weer een hectisch ochtendje. Alles (theatermensen en wandelmensen/hondjes) liep weer heerlijk (letterlijk ook) door elkaar en trok voorbij.
Veel artiesten/muzikanten/technici/Stef Bos himself doorgelaten, hek opendoen etc. Praatjes met iedereen, elke keer waarschuwen naar productie over de porto O+
En er was al publiek 2,5 uur tevoren.... die niet precies weten waar C ligt en met OV waren, dus te vroeg. Doorverwezen naar restaurant op het kopje voor wc en drankjes. Helaas mag dat niet bij mij en ik verkoop geen drankjes :D
Wel als theater open gaat, maar dat duurde nog een uur (!)

#verslag van werk :P
pi_221173588
Het scheelt wel met uitleggen als je het zelf wel snapt :+
Maar ik begrijp het probleem hoor. Het is best lastig om het dan ook begrijpbaar te krijgen voor een ander. (Ik, en ik vermoed velen met mij, had diverse leerkrachten (!) die dat echt niet konden. )
pi_221173864
Leuke baan @Blues

Qua gebruik Nederlandse taal uitleggen: daar loop ik iedere keer tegen aan.
Ook omdat de studente beter is in ‘technisch’ en ‘logisch’ dan in nuances en taalgevoel. Desondanks slaagde zij met gemak voor de inburgeringstoets.
De zenuwen en maagpijn, die zij had bleek na 2 jaar tobben dus een chronische galblaas te zijn.
pi_221173882
De 4 wheel drive
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed _O_ Lucky dat je Twee Uur in de tuin hebt gewerkt.
pi_221173966
Pff @Lucky_Strike dat in de tuin werken had ik een dagje uitgesteld,

Ben benieuwd wat je bij de film te eten krijgt @Cat-astrophe Grote glazen cola en hamburgers ;)

Dat zijn zulke handige koffertjes met 4 wielen, hoe konden we ooit zonder.

Zometeen maar eens kijken of ik geboekt ben voor spreekuur morgen en bedenken wat ik straks ga eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_221174299
Oh ik vind de kleur geweldig AnneX O+ dat ie maar goed versleten mag raken met veel fijne vakanties *O*

Ik stootte vannacht mijn kleine teen :( nu auw en blauw. Heb 'm aan de teen ernaast getaped. Lopen gaat meh. Net schoen geprobeerd, ging redelijk matig. Morgen moet ik werken, benieuwd hoe het dan met lopen gaat. Parkeergarage is 5 min lopen. En dan maar de lift oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 28 juni 2026 @ 15:25:15 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221174330
Het is gelukt met het Nederlands uitleggen. Sommige dingen kwamen we niet helemaal uit maar daarbij hebben we geleerd van de antwoorden op de oefentoets. En belangrijker, de puber in kwestie heeft wat meer zelfvertrouwen en wat broodnodige tips over hoe te leren en examens te maken gekregen.
Spoilers!
pi_221174338
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:21 schreef Syrena het volgende:
Oh ik vind de kleur geweldig AnneX O+ dat ie maar goed versleten mag raken met veel fijne vakanties *O*

Ik stootte vannacht mijn kleine teen :( nu auw en blauw. Heb 'm aan de teen ernaast getaped. Lopen gaat meh. Net schoen geprobeerd, ging redelijk matig. Morgen moet ik werken, benieuwd hoe het dan met lopen gaat. Parkeergarage is 5 min lopen. En dan maar de lift oO<
Of kruipen ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')