Is wel redelijk gepost, heb je ook in de top 50 gekeken HC en DR.Mikey hebben wel wat gepakt vannachtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er zo weinig punten gepakt zijn vannacht? Of is er voortdurend gepost?
Maar even goed weinig gepakt zoveel users waren er nietquote:
Die zijn inmiddels oud genoeg om me dan drie weken te kunnen missen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben alweer uit bed. Niet te doen daar boven.
Maar dan zie je 3 weken de kids niet?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
MorningKoffie pak je zelf maar, veel te warm om een ander te bedienen
We hebben gisteren ook geen gebak gekregenquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben gisteren ook geen gebak gekregen
Ja net fles gegeven. Daarom mijn opmerking ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Ja zelfs de armen op de tafel is plakkerig
Was de kleine meid al wakker?
Dacht ik al, vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja net fles gegeven. Daarom mijn opmerking ook
Wij vermijden elke aanraking met elkaar. Te warm voor. Hoewel samen douchen gister dan wel even lekker wasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al, vandaar mijn vraag
Het had ook gekund dat je vrouw wakker was geworden en je een knuffel had gegeven
hete seks onder de douchequote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij vermijden elke aanraking met elkaar. Te warm voor. Hoewel samen douchen gister dan wel even lekker was
Dat ook weer nietquote:
Mensen die vragen worden over geslagen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |