abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2026 @ 14:03:20 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221215456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Laat me niet lachen. Bij elke grote organisatie waar ik contact mee heb krijg je ongeïnteresseerd personeel aan de lijn die bij ieder klein dingetje aangeven dat je bij iemand anders moet zijn. Niemand boeit het wat en doet misschien wel wat ze opgedragen worden maar niks meer. Ook bij winkels of bedrijven zie je dit.

Het enige bizarre statement in dit topic is 'tot het gaatje gaan op het werk, doe je dat niet dan ben je zwak'. Dan denk ik aan een land als Japan... maar zeker niet NL.
En welke grote organisaties zijn dat zoal, de Jumbo en de Praxis?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221242355
quote:

[..]
Laat me niet lachen. Bij elke grote organisatie waar ik contact mee heb krijg je ongeïnteresseerd personeel aan de lijn die bij ieder klein dingetje aangeven dat je bij iemand anders moet zijn. Niemand boeit het wat en doet misschien wel wat ze opgedragen worden maar niks meer. Ook bij winkels of bedrijven zie je dit.

Het enige bizarre statement in dit topic is 'tot het gaatje gaan op het werk, doe je dat niet dan ben je zwak'. Dan denk ik aan een land als Japan... maar zeker niet NL.
Dat komt omdat bij grote organisaties iemand ook alleen maar verantwoordelijk is voor een klein punt. Als je over de grens gaat (om de klant te helpen) dan krijg je dat weer op je beoordelingsgesprek te horen. Dat stompt mensen af uiteraard en die klinken (en zijn waarschijnlijk ook) ongeïnteresseerd.
Daarnaast weten we allemaal dat als je te hard werkt je beloond wordt met meer werk van iemand die minder doet. Ook dat werkt niet mee.
pi_221242572
Ik ben ermee begonnen. Grenzen aangeven vind ik niet zo lastig, aanvoelen waar die zit vind ik lastiger. Nu ben ik me van veel dingen bewuster en spreek dat ook uit. Voornamelijk tab veiligheid (werk in ggz). Slecht geregeld bij os dus sta tegenwoordig wekelijks bij management in kantoor. Lijkt iets beter te gaan.
pi_221243677
quote:

[..]

:') Je bent of een ontzettende droeftoeter of iemand die z'n rolletje goed speelt..Ik ga uit van het eerste,dat is wat beter te begrijpen.
pi_221251465
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:29 schreef Pendora het volgende:

[..]
Dat komt omdat bij grote organisaties iemand ook alleen maar verantwoordelijk is voor een klein punt. Als je over de grens gaat (om de klant te helpen) dan krijg je dat weer op je beoordelingsgesprek te horen. Dat stompt mensen af uiteraard en die klinken (en zijn waarschijnlijk ook) ongeïnteresseerd.
Daarnaast weten we allemaal dat als je te hard werkt je beloond wordt met meer werk van iemand die minder doet. Ook dat werkt niet mee.
Het is ook zeker de schuld van de grotere bedrijven. Zelfs bij de Belastingdienst ben ik laatst 4x door verbonden naar een andere afdeling en ze gaven allemaal een ander de schuld. Nou zal er op een gegeven moment eentje z'n best moeten doen om het uitzoeken maar niemand heeft daar zin in... (of het mag niet, maar dan heb je als organisatie gefaald).
Facts don't care about your feelings
pi_221251476
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:28 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
:') Je bent of een ontzettende droeftoeter of iemand die z'n rolletje goed speelt..Ik ga uit van het eerste,dat is wat beter te begrijpen.
En wie ben jij in godsnaam?
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')