abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:39:27 #1
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221155904
Zojuist na een plons in het zwembad weer terug naar binnen gegaan. Met de airco op 20 graden is het dan best koud

Klacht: kou gevat
Antiklacht: multisplit _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Plompzakker op 26-06-2026 14:49:31 ]
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:44:24 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221155934
En dan ook nog eens al dat water op de vloer wat je moeder, die tevens je begeleider is, weer moet gaan opmoppen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:46:10 #3
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221155947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan ook nog eens al dat water op de vloer wat je moeder, die tevens je begeleider is, weer moet gaan opmoppen.
Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voor
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_221155972
OPROTTE kneus.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:49:59 #5
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221155984
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
OPROTTE kneus.
Haha jij kunt niet eens een airco betalen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:52:43 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221156002
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voor
PGB is geen salaris maatje
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221156033
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Haha jij kunt niet eens een airco betalen
Jij niet eens een treinkaartje :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:31 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221156045
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Jij niet eens een treinkaartje :)
Hij krijgt zo'n stadspas dus dat zal wel loslopen, maar blijkbaar kan hij met zijn PGB en zijn welgestelde familie ook aan het reguliere verkeer deelnemen. Misschien hebben we inderdaad wat meer VVD nodig.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221157832
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voor
Je betaalt je moeder? :|W
pi_221159770
Waarom zou je met dit weer je airco op 20 graden zetten? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221160120
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Plompzakker het volgende:
Zojuist na een plons in het zwembad weer terug naar binnen gegaan. Met de airco op 20 graden is het dan best koud

Klacht: kou gevat
Antiklacht: multisplit _O_
Je begrijpt niet zo goed hoe je een airco moet gebruiken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:58:11 #12
511221 Hetekip
Depressief
pi_221160237
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
PGB is geen salaris maatje
Laat die jongen in de waan. Hij begrijpt het niet en heeft begeleiding nodig.

Ik vind het mooi dat zijn moeder als mantelzorger voor hem zorgt. Dat ze dan 1x per jaar bij de gemeente de mantelzorger bonus krijgt, vind ik dan ook geen probleem.

Ik vind het ook wel goed dat er een airco is op de woongroep en een zwembad. Fijn dat ze de kinderen goed koel houden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:01:23 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221160263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Laat die jongen in de waan. Hij begrijpt het niet en heeft begeleiding nodig.

Ik vind het mooi dat zijn moeder als mantelzorger voor hem zorgt. Dat ze dan 1x per jaar bij de gemeente de mantelzorger bonus krijgt, vind ik dan ook geen probleem.

Ik vind het ook wel goed dat er een airco is op de woongroep en een zwembad. Fijn dat ze de kinderen goed koel houden.
Ik vind dat wij er minimaal 2 weken af moeten @Dotteke @ArmaniXL @Danny
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:01:52 #14
511221 Hetekip
Depressief
pi_221160269
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik vind dat wij er minimaal 2 weken af moeten @:dotteke @:armanixl @:danny
Dat kan, gaan we dan twee weken lang naar de getver?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:02:38 #15
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221160273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:01 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat kan, gaan we dan twee weken lang naar de getver?
Zonder meer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:04:43 #16
511221 Hetekip
Depressief
pi_221160295
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zonder meer.
Een meertje om in te zwemmen en daarna terug naar de woongroep waar de split airco op 20 staat. Dat lijkt mij fijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 07:50:37 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221161392
check me rijk zijn topic :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')