Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan ook nog eens al dat water op de vloer wat je moeder, die tevens je begeleider is, weer moet gaan opmoppen.
Haha jij kunt niet eens een airco betalenquote:
PGB is geen salaris maatjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voor
Jij niet eens een treinkaartjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haha jij kunt niet eens een airco betalen
Hij krijgt zo'n stadspas dus dat zal wel loslopen, maar blijkbaar kan hij met zijn PGB en zijn welgestelde familie ook aan het reguliere verkeer deelnemen. Misschien hebben we inderdaad wat meer VVD nodig.quote:
Je betaalt je moeder?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn personeel. Daar betaal ik ze voor
Je begrijpt niet zo goed hoe je een airco moet gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Plompzakker het volgende:
Zojuist na een plons in het zwembad weer terug naar binnen gegaan. Met de airco op 20 graden is het dan best koud
Klacht: kou gevat
Antiklacht: multisplit
Laat die jongen in de waan. Hij begrijpt het niet en heeft begeleiding nodig.quote:
Ik vind dat wij er minimaal 2 weken af moeten @Dotteke @ArmaniXL @Dannyquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Laat die jongen in de waan. Hij begrijpt het niet en heeft begeleiding nodig.
Ik vind het mooi dat zijn moeder als mantelzorger voor hem zorgt. Dat ze dan 1x per jaar bij de gemeente de mantelzorger bonus krijgt, vind ik dan ook geen probleem.
Ik vind het ook wel goed dat er een airco is op de woongroep en een zwembad. Fijn dat ze de kinderen goed koel houden.
Dat kan, gaan we dan twee weken lang naar de getver?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dat wij er minimaal 2 weken af moeten @:dotteke @:armanixl @:danny
Zonder meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat kan, gaan we dan twee weken lang naar de getver?
Een meertje om in te zwemmen en daarna terug naar de woongroep waar de split airco op 20 staat. Dat lijkt mij fijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |