Thnxquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:47 schreef ToT het volgende:
Google lijkt het ook al warm te hebben.
Kut AI!
Geweldig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Al is het niet raar met deze hitte
https://www.vrt.be/vrtnws(...)datacenter-afkoelen/
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
"Wij hadden een oude installatie en die ging boven de temperatuur waarvoor hij gemaakt was. Dan hebben we met een tuinslang de koelinstallatie natgespoten om de machine opnieuw op gang te krijgen. Dat is niet de bedoeling, maar als noodmaatregel is het zeer simpel en het werkt."
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de Aldi waar dit de gewoonste zaak van de wereld is.quote:
Wat een wijze woorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
Ah nee, hij vindt Jochem toch té druk en zegt: "Als je ouder wordt, word je ook rustiger".
Ik vind het wel mooi. En het is waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik hem ooit wel eens verteld. Dit soort dingen onthoudt hij!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer. Ken beide games niet.
Ja staat ook water hier op tafel en tussen door een cup a soupquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar dat is juist goed, warme drinken
Tussen door water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |