ik heb zelf ook een hete worst in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Brand je je bek aan met deze temperaturen!
Neuh, ik laat ze. Een is er wakker inmiddels, maar die kan zelf naar beneden komenquote:
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!quote:
Ik vind hem super goed!quote:
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem super goed!
Maar soms is het idd ook wel puur druk doen om druk te kunnen doen zonder dat er iets lolligs achter zit. Maar meestal vind ik hem echt wel tof!
Wat had jij voor schoolreisjes dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
Het is altijd een mooie tijd om aan het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Fogel het volgende:
Zometeen regenpak maar weer aan en richting huis fietsen, vind het wel een mooie tijd om aan het weekend te beginnen eigenlijk.
Danke schonquote:
Ik ben een beetje traag vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhierquote:
Net even boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhier
Ik probeerde een gifje van Bert Visscher te zoeken van "Jawel, nee, jawel, nee goed dan!" of zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo nog met de auto weg.. of moet, moet.. ja, eigenlijk wel
Gracias senorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |