Het valt te proberen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is aan jou, geen gebak geen koffie
Of wel koffie in de hoop dat je dan volgend jaar wel gebak krijgt
Stevig doorrijden, zodat je wat rijwind hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef ToT het volgende:
34 graden blijkbaar, maar het voelt echt serieus een heel stuk warmer.
De airco in de auto kon het net niet aan, en met de ramen open rijden zorgde er voor dat de warmte van een oven de auto in kwam.
Met 50+ was het nog steeds enorm heet en tegen de 80 is het gewapper niet fijn aan de oren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stevig doorrijden, zodat je wat rijwind hebt.
In het noorden is het ook koeler.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:06 schreef kree het volgende:
blij dat ik in het westen zit. toch altijd wat koeler wel en zeker als wind gaat draaien vanaf zee.
Hier ook iemand in huis, ziet er best wel prima uit.quote:
Wat een kulreden zeg, "hij valt steeds om"....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
Pfff ik kwam er gisteren achter dat mijn moeder geen ventilator in het verzorgingshuis heeft.
Heb er gelijk eentje besteld, en ze kon tijdelijk een heel krakkemikkige lenen; de enige die ze daar in het pand hebben. Die ik besteld heb komt pas over een paar dagen binnen.
Dat ouwe leen-dingetje is vanmorgen weer weggenomen, maar mijn moeder had geen idee waarom. Gelijk ff achteraan gebeld.
"Ja maar hij valt steeds om", zeiden ze.
Boeiuh, zolang ze maar tijdelijk wat heeft tot de nieuwe binnen komt; beter iets dan niets natuurlijk. En mijn moeder zei dat als je er een opgevouwen handdoek onder doet, hij ook al niet omvalt.
Hij is inmiddels weer teruggegeven aan haar.
Soms mag je best mensen slaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
Pfff ik kwam er gisteren achter dat mijn moeder geen ventilator in het verzorgingshuis heeft.
Heb er gelijk eentje besteld, en ze kon tijdelijk een heel krakkemikkige lenen; de enige die ze daar in het pand hebben. Die ik besteld heb komt pas over een paar dagen binnen.
Dat ouwe leen-dingetje is vanmorgen weer weggenomen, maar mijn moeder had geen idee waarom. Gelijk ff achteraan gebeld.
"Ja maar hij valt steeds om", zeiden ze.
Boeiuh, zolang ze maar tijdelijk wat heeft tot de nieuwe binnen komt; beter iets dan niets natuurlijk. En mijn moeder zei dat als je er een opgevouwen handdoek onder doet, hij ook al niet omvalt.
Hij is inmiddels weer teruggegeven aan haar.
Jij niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook iemand in huis, ziet er best wel prima uit.
Ja ik heb haar er niet over horen klagen; ze was allang blij dat ze wat verkoeling had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een kulreden zeg, "hij valt steeds om"....
Drink al een tijdje geen koffie meer. Maar dit zou ik best een keertje proberen. Wel prijzig die flesjes.quote:
Het klinkt als dat het een vrij passieve zorginstelling is waar ze zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb haar er niet over horen klagen; ze was allang blij dat ze wat verkoeling had.
Ze zit er trouwens ook al 3 weken met een blaasontsteking.
De reden: "Ze drinkt te weinig om genoeg te kunnen plassen om de urine te laten testen", dus krijgt ze maar geen antibiotica.
Nu schijnen ze gisteren eindelijk een kweekje hebben kunnen maken.
Ja tussendoor heeft ze wel ff een kuurtje van 3 dagen gehad, wat onvoldoende was en ze kreeg dus niks meer tot ze een nieuw kweekje konden maken.
Zij: "Toen ik nog thuis woonde kreeg ik gewoon zo een 8-daagse kuur zonder kweekjes of wat voor gedoe dan ook."
Hoe vonden ze de snert?quote:
Yup, en continu weer nieuwe tijdelijke krachten. Velen praten op zich wel Nederlands, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klinkt als dat het een vrij passieve zorginstelling is waar ze zit.
Wel iets meer. Grote klanten ook wel, waren 3 prima uurtjesquote:
Ik maak het gewoon zelf, avond van tevoren koffiezetten en dan volgende ochtend ijsblokjes, melk en suiker erdoorheenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drink al een tijdje geen koffie meer. Maar dit zou ik best een keertje proberen. Wel prijzig die flesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |