Zeker lief, vriend vrirndin waarderingsbolkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Borrel in tha house.![]()
Mijn vriendin is gegaan. Wat zijn ze toch lief voor ons.
IK heb geen idee waar het is en hoe ver het van jou is eigenlijkquote:
Hier 37quote:
Mooie bolk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zeker lief, vriend vrirndin waarderingsbolk
Misschien komt dat vanacht nogquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kant en klare lasagna staan en een pie, maar totaal geen zin in
Nee gisteren ook gedaan met cup a soup en een cracker met zalm lolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien komt dat vanacht nog
Ooo heerlijk zalm, toevallig had ik dat gister ook opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gisteren ook gedaan met cup a soup en een cracker met zalm lol
Ook lekker, of een cracker/ broodje met ijsbergsla, brie walnoten en honing ook zo lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo heerlijk zalm, toevallig had ik dat gister ook op
Maar dan geroosterd broodje ijsbergsla em honingmosterdsaus. Zou het wel elke dag kunnen eten
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel lief van Defcon.
[ afbeelding ]
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zo
Ach ieder zo z'n feestje, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaan
Ja heeerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, of een cracker/ broodje met ijsbergsla, brie walnoten en honing ook zo lekker
Maar als je verder denkt dan snap ik wel qua risico (en de aanloop dat het zo lang warm al is en het hele weekend en dan onweer erbij).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
O dat zeker.quote:
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar als je verder denkt dan snap ik wel qua risico (en de aanloop dat het zo lang warm al is en het hele weekend en dan onweer erbij).
Is het ook. En dat je er naar toeleeft want het gaat gebeuren. Het is ook niet alleen het geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan worden
watquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaan
Ja precies.. verhogende risico's.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan worden
Nog een uurtje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
luminosity gaat wel doorvanaf 18u dan ipv middag
Ja zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |