Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van de regen in de drup
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hey Lovely
Je kunt een ijsbad krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Worden we nog getrakteerd door @:DJMO?
#durftevragen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Worden we nog getrakteerd door @:DJMO?
#durftevragen
Hallo Dottekequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
het is hier binnen 26 graden. zeg naar 2 Warner als gister.
Maarja toen kwam ik net van werk. lol dik zweten enzo
maar het is hier nu nog redelijk uit te houden
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zatDo what you love, love what you do!![]()
Hou je het nog een beetje vol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uw gebeden worden gehoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef kree het volgende:
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kreeg net twee berichtjes van m'n zoons, m'n ex feliciteerde hun met mijn verjaardag lol. Tegen mij durft hij niks meer te zeggen (of ik moet hem vorig jaar geblokt hebben, dat weet ik niet eens meer)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Denk dat het grootste deel van de mensen het wel met je eens isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef kree het volgende:
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, gisteravond nog wezen fietsenquote:
Maar was eigelijk te warm
Lekker laten gaan joh. De mensen die dicht bij je staan zijn er voor je en feliciteren je nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef DJMO het volgende:
Kreeg net twee berichtjes van m'n zoons, m'n ex feliciteerde hun met mijn verjaardag lol. Tegen mij durft hij niks meer te zeggen (of ik moet hem vorig jaar geblokt hebben, dat weet ik niet eens meer)
En wie je niet willen feliciteren ook niet druk om makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moi Lovy.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond nog wezen fietsen
Maar was eigelijk te warm
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, dat is lef hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond nog wezen fietsen
Maar was eigelijk te warmhet was nog lang warm he
In huis valt het aardig mee, heb de ventilator aan gezet
Vanavond zet ik die in de slaapkamer"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Echt wel, maar in de schaduw viel het nog mee gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is lef hebbenhet was nog lang warm he
Ja in huis is het tot nu toe nog wel te doen, alleen de slaapkamer pppffffquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Lovely het volgende:
In huis valt het aardig mee, heb de ventilator aan gezet
Vanavond zet ik die in de slaapkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal de weer station even daar neerzettenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in huis is het tot nu toe nog wel te doen, alleen de slaapkamer pppffff
Kijken hoe warm het bij mij in de slaapkamer is"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
He, heb je het er al bijna opzitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
29.4 gisteren toen ik naar bed gingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal de weer station even daar neerzetten
Kijken hoe warm het bij mij in de slaapkamer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow wat warmquote:![]()
In de woonkamer 26 graden"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja hier ook, en dat zal nog wel stijgen buiten gaat het ook nog warmer wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow wat warm![]()
In de woonkamer 26 graden
We moeten het er mee doen.
Geloof het of niet maar heb net een lekkere bak koffie gepakt
A mooiquote:fijn
ja joh als we hier tegen konden dan waren we wel in de sahara gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het grootste deel van de mensen het wel met je eens is
tis ook de luchtvochtigheid die het hier erger maakt trouwens als dat je ergens op vakantie bent.Do what you love, love what you do!![]()
Over vakantie gesproken. Ik heb zin in vakantie
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ja plannen al?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:42 schreef Fogel het volgende:
ik weet nog niet echt. natuurlijk net vakantie gehad ook
Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:42 schreef Fogel het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja plannen al?
ik weet nog niet echt. natuurlijk net vakantie gehad ookGoed punt. Ik heb ook zin in vakantie als ik vakantie hebquote:
Op vakantie tijdens de vakantiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Goed punt. Ik heb ook zin in vakantie als ik vakantie heb
De dag is niet voorbij dus kan nog een paar uurtjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het. Een traktatie zit er ook al niet in. Ja, een ijsbad....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
De dag is niet voorbij dus kan nog een paar uurtjes
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dan weet je wat je moet doen als ze om koffie vraagt de volgende keerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een traktatie zit er ook al niet in. Ja, een ijsbad....
Voor de mensen die het interesseert (niemandquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal de weer station even daar neerzetten
Kijken hoe warm het bij mij in de slaapkamer is)
woonkamer 25.6 °C
zolder 29.5 °C
slaapkamer 25.4 °C
en in de auto 50 °C. Die staat nu vol in de zon.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Wat moet ik doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen als ze om koffie vraagt de volgende keerCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
zo slecht, lukt niet om?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een traktatie zit er ook al niet in. Ja, een ijsbad....
ik raad balkan landen aan en dan niet de toeristische. maar meer servie ofzo.
Vluchten zijn eigenlijk relatief goedkoop wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is aan jou, geen gebak geen koffiequote:
Of wel koffie in de hoop dat je dan volgend jaar wel gebak krijgt
Je quote de verkeerde.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
zo slecht, lukt niet om?
ik raad balkan landen aan en dan niet de toeristische. maar meer servie ofzo.
Vluchten zijn eigenlijk relatief goedkoop wel.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
34 graden blijkbaar, maar het voelt echt serieus een heel stuk warmer.
De airco in de auto kon het net niet aan, en met de ramen open rijden zorgde er voor dat de warmte van een oven de auto in kwam.![]()
Het valt te proberen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is aan jou, geen gebak geen koffie
Of wel koffie in de hoop dat je dan volgend jaar wel gebak krijgtCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Stevig doorrijden, zodat je wat rijwind hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef ToT het volgende:
34 graden blijkbaar, maar het voelt echt serieus een heel stuk warmer.
De airco in de auto kon het net niet aan, en met de ramen open rijden zorgde er voor dat de warmte van een oven de auto in kwam.
Met 50+ was het nog steeds enorm heet en tegen de 80 is het gewapper niet fijn aan de oren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stevig doorrijden, zodat je wat rijwind hebt.![]()
de voel temperatuur zou ook 40/41 zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blij dat ik in het westen zit. toch altijd wat koeler wel en zeker als wind gaat draaien vanaf zee.Do what you love, love what you do!![]()
In het noorden is het ook koeler.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:06 schreef kree het volgende:
blij dat ik in het westen zit. toch altijd wat koeler wel en zeker als wind gaat draaien vanaf zee.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Hier ook iemand in huis, ziet er best wel prima uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pfff ik kwam er gisteren achter dat mijn moeder geen ventilator in het verzorgingshuis heeft.
Heb er gelijk eentje besteld, en ze kon tijdelijk een heel krakkemikkige lenen; de enige die ze daar in het pand hebben. Die ik besteld heb komt pas over een paar dagen binnen.
Dat ouwe leen-dingetje is vanmorgen weer weggenomen, maar mijn moeder had geen idee waarom. Gelijk ff achteraan gebeld.
"Ja maar hij valt steeds om", zeiden ze.
Boeiuh, zolang ze maar tijdelijk wat heeft tot de nieuwe binnen komt; beter iets dan niets natuurlijk. En mijn moeder zei dat als je er een opgevouwen handdoek onder doet, hij ook al niet omvalt.
Hij is inmiddels weer teruggegeven aan haar.![]()
Wat een kulreden zeg, "hij valt steeds om"....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
Pfff ik kwam er gisteren achter dat mijn moeder geen ventilator in het verzorgingshuis heeft.
Heb er gelijk eentje besteld, en ze kon tijdelijk een heel krakkemikkige lenen; de enige die ze daar in het pand hebben. Die ik besteld heb komt pas over een paar dagen binnen.
Dat ouwe leen-dingetje is vanmorgen weer weggenomen, maar mijn moeder had geen idee waarom. Gelijk ff achteraan gebeld.
Boeiuh, zolang ze maar tijdelijk wat heeft tot de nieuwe binnen komt; beter iets dan niets natuurlijk. En mijn moeder zei dat als je er een opgevouwen handdoek onder doet, hij ook al niet omvalt.
Hij is inmiddels weer teruggegeven aan haar.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Soms mag je best mensen slaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:16 schreef ToT het volgende:
Hij is inmiddels weer teruggegeven aan haar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook iemand in huis, ziet er best wel prima uit.Uw ADH vitamine Worst
Ja ik heb haar er niet over horen klagen; ze was allang blij dat ze wat verkoeling had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een kulreden zeg, "hij valt steeds om"....
Ze zit er trouwens ook al 3 weken met een blaasontsteking.
De reden: "Ze drinkt te weinig om genoeg te kunnen plassen om de urine te laten testen", dus krijgt ze maar geen antibiotica.
Nu schijnen ze gisteren eindelijk een kweekje hebben kunnen maken.
Ja tussendoor heeft ze wel ff een kuurtje van 3 dagen gehad, wat onvoldoende was en ze kreeg dus niks meer tot ze een nieuw kweekje konden maken.
Zij: "Toen ik nog thuis woonde kreeg ik gewoon zo een 8-daagse kuur zonder kweekjes of wat voor gedoe dan ook."![]()
Drink al een tijdje geen koffie meer. Maar dit zou ik best een keertje proberen. Wel prijzig die flesjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het klinkt als dat het een vrij passieve zorginstelling is waar ze zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb haar er niet over horen klagen; ze was allang blij dat ze wat verkoeling had.
Ze zit er trouwens ook al 3 weken met een blaasontsteking.
De reden: "Ze drinkt te weinig om genoeg te kunnen plassen om de urine te laten testen", dus krijgt ze maar geen antibiotica.
Nu schijnen ze gisteren eindelijk een kweekje hebben kunnen maken.
Ja tussendoor heeft ze wel ff een kuurtje van 3 dagen gehad, wat onvoldoende was en ze kreeg dus niks meer tot ze een nieuw kweekje konden maken.
Zij: "Toen ik nog thuis woonde kreeg ik gewoon zo een 8-daagse kuur zonder kweekjes of wat voor gedoe dan ook."Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Hoe vonden ze de snert?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yup, en continu weer nieuwe tijdelijke krachten. Velen praten op zich wel Nederlands, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klinkt als dat het een vrij passieve zorginstelling is waar ze zit.![]()
Wel iets meer. Grote klanten ook wel, waren 3 prima uurtjesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik maak het gewoon zelf, avond van tevoren koffiezetten en dan volgende ochtend ijsblokjes, melk en suiker erdoorheenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drink al een tijdje geen koffie meer. Maar dit zou ik best een keertje proberen. Wel prijzig die flesjes.Uw ADH vitamine Worst
Oja, even koffie zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik maak het gewoon zelf, avond van tevoren koffiezetten en dan volgende ochtend ijsblokjes, melk en suiker erdoorheen
"Wat een snertijsjes" was een van de commentaren. Ik antwoordde: "klopt!".quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Wat een snertijsjes" was een van de commentaren. Ik antwoordde: "klopt!".
De dames liggen te slapen. Woonkamer zag er uit alsof ze zijn gevlucht; tv aan, deur niet op slot, een grote bende van speelgoed. Even de boel weer proper gemaakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Straks zijn ze ontvoerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:27 schreef _UserName_ het volgende:
De dames liggen te slapen. Woonkamer zag er uit alsof ze zijn gevlucht; tv aan, deur niet op slot, een grote bende van speelgoed. Even de boel weer proper gemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat moet een specifieke reden hebben, zou ik denkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Losgeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je weer melk drinken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Heb voor het eerst sinds tijden melk in de koelkastCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Elk nadeel heb z`n voordeel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze kenne me klote kussen. Hek niequote:
Losgeld dan he
Oh maar dat is juist goed, warme drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, en dat zal nog wel stijgen buiten gaat het ook nog warmer worden
We moeten het er mee doen.
Geloof het of niet maar heb net een lekkere bak koffie gepakt
Tussen door water
Voor de ijskoffie en ijsmelkthee, anders drink ik geen melkquote:Uw ADH vitamine Worst
Hallo Fruitjequote:
Warrumquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de mensen die het interesseert (niemand)
woonkamer 25.6 °C
zolder 29.5 °C
slaapkamer 25.4 °C
en in de auto 50 °C. Die staat nu vol in de zon.
Slaapkamer 27 luchtvochtigheid ook hoger 73%
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
Uw ADH vitamine Worst
Zal qua prijs toch niet veel schelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu![]()
De afvoer dan de airco druppelt hier als een malle; idd veel vocht in de lucht!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef Lovely het volgende:
Slaapkamer 27 luchtvochtigheid ook hoger 73%![]()
Het is zo vochtig in huis dat ik zowel een binnen als buitenzwembad heb
Echte melk is lekkerder dan koffiemelk denk ik, voor een ijskoffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nuCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
En toch gaat hier vanavond de vernevelaar aan!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef _UserName_ het volgende:
Het is zo vochtig in huis dat ik zowel een binnen als buitenzwembad heb![]()
![]()
Ach gewoon lekker melk drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik plons er zo wel in als vrouwlief wakker is. Stel dat de kleine eerder wakker is kan vrouwlief nog ff blijven liggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In het dorpje Warrum is het nooit koudquote:
idd, maar als je een piepklein flesje koffiemelk hebt of een groot pak gewone melk, zal het onderlinge verschil niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.![]()
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De afvoer dan de airco druppelt hier als een malle; idd veel vocht in de lucht!"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ik heb ijskoude blikken dr. Footsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
idd, mokerharde onweersbui vannacht?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkig![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]
Heb een fles cola gekocht, van fritz cola ofz"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het dorpje Warrum is het nooit koudTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zaterdagnacht pas, hoop alleen niet op zo'n storm als vorig weekquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
idd, toen is zelfs mijn parasol omgekieperd!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zaterdagnacht pas, hoop alleen niet op zo'n storm als vorig week![]()
![]()
Wat voor drinken is dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit dit nu weg te klokken.
49 cent per flesje bij Die Grenze."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koud brrquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Zat er al op te wachten.quote:
maken hun naam wel waarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 gradenUw ADH vitamine Worst
En is t lekker?quote:
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen ideequote:
Ja die Oostenrijkse schilder had zichzelf koud gemaakt. Misschien stond er wel een briesje die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee![]()
Als kind dacht ik bij Winterswijk altijd dat het één groot industrieel terrein zou zijn.
Het was het eindstation van de trein, dus moest het wel groot en belangrijk zijn!![]()
33 hier wordt straks 35quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu hikt het tegen de 40 graden. Nogal een verschilletje!
Dat is al weer even geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed zijn geheugen dan is!![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spel![]()
![]()
"Ja toen Adolf de biezen pakte, moesten wij de wanten pakken!![]()
Ik ben er.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier
Un ligt in zijn badje denk ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan zee is het natuurlijk wat koeler, met wat wind.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat valt te bezien!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier![]()
![]()
Reken ik ook goed.quote:
Wacht eigenlijk tot de dames wakker zijn. Duurt langTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ff een Jochem Meijertje doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht eigenlijk tot de dames wakker zijn. Duurt lang![]()
ik heb zelf ook een hete worst in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Brand je je bek aan met deze temperaturen!
Uw ADH vitamine Worst
Neuh, ik laat ze. Een is er wakker inmiddels, maar die kan zelf naar beneden komenquote:
Zometeen regenpak maar weer aan en richting huis fietsen, vind het wel een mooie tijd om aan het weekend te beginnen eigenlijk.I'm surrounded by morons!
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!quote:![]()
![]()
Ik vind hem super goed!quote:
Maar soms is het idd ook wel puur druk doen om druk te kunnen doen zonder dat er iets lolligs achter zit. Maar meestal vind ik hem echt wel tof!![]()
![]()
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem super goed!
Maar soms is het idd ook wel puur druk doen om druk te kunnen doen zonder dat er iets lolligs achter zit. Maar meestal vind ik hem echt wel tof!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat had jij voor schoolreisjes dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
Edit: Ik snap hem al.
Het is altijd een mooie tijd om aan het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Fogel het volgende:
Zometeen regenpak maar weer aan en richting huis fietsen, vind het wel een mooie tijd om aan het weekend te beginnen eigenlijk.🐙![]()
Danke schonquote:
Ik ben een beetje traag vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!![]()
![]()
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhierquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gefeliciteerd @DJMOThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Net even boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhier
Die hitte hier in de straat, ondanks dat er een stevige wind stond, niet normaal! Het zou verboden moeten worden!![]()
![]()
Ik moet zo nog met de auto weg.. of moet, moet.. ja, eigenlijk welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik probeerde een gifje van Bert Visscher te zoeken van "Jawel, nee, jawel, nee goed dan!" of zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo nog met de auto weg.. of moet, moet.. ja, eigenlijk wel![]()
![]()
Gracias senorquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:47 schreef ToT het volgende:
Google lijkt het ook al warm te hebben.
Kut AI!
Uw ADH vitamine Worst
Fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Geweldig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Al is het niet raar met deze hitte
https://www.vrt.be/vrtnws(...)datacenter-afkoelen/![]()
"Wij hadden een oude installatie en die ging boven de temperatuur waarvoor hij gemaakt was. Dan hebben we met een tuinslang de koelinstallatie natgespoten om de machine opnieuw op gang te krijgen. Dat is niet de bedoeling, maar als noodmaatregel is het zeer simpel en het werkt."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
"Wij hadden een oude installatie en die ging boven de temperatuur waarvoor hij gemaakt was. Dan hebben we met een tuinslang de koelinstallatie natgespoten om de machine opnieuw op gang te krijgen. Dat is niet de bedoeling, maar als noodmaatregel is het zeer simpel en het werkt."![]()
![]()
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.![]()
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."![]()
![]()
![]()
![]()
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de Aldi waar dit de gewoonste zaak van de wereld is.quote:![]()
![]()
Wat een wijze woorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
Ah nee, hij vindt Jochem toch té druk en zegt: "Als je ouder wordt, word je ook rustiger".
Ik vind het wel mooi. En het is waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik hem ooit wel eens verteld. Dit soort dingen onthoudt hij!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms duurt het wel even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer. Ken beide games niet.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja staat ook water hier op tafel en tussen door een cup a soupquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar dat is juist goed, warme drinken
Tussen door waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had nog niet geluncht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
Heb je warm geluncht of zo dat je nu een broodje eet?
Komt in de buurt zo.quote:
dan zal die veel groter moeten zijn met dikke druipende cheddarsausquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
In het kader van het WK heb ik vanmiddag een USA tosti gegeten.[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Nacho chips is ook echt Amerikaans.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
In het kader van het WK heb ik vanmiddag een USA tosti gegeten.[ afbeelding ]
EEt smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zit erop? Reviewquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
In het kader van het WK heb ik vanmiddag een USA tosti gegeten.[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn vriend is goed bezig geweest en met dit weer naar de winkel gefietst
Ik hoefte niet te lijden
Dat vroeg ik mij ook al af wat er tussen zatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tosti Inspiratie Genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af wat er tussen zat'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan had je ook in voren boodschappen kunnen doen. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet naar de winkel moet door deze zinderende hittequote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoefte niet te lijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vleeslollie!?I'm surrounded by morons!
Ik heb tussen de middag een tosti gemaakt, een simpele, kaas, ham, tomaat kaasquote:
En nu eet ik een cracker met tomaat, en een cup a soup zo geen zin in kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dotteke dingen gaan toch op en is de hele week warm geweest dus dat gaat niet altijd opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je ook in voren boodschappen kunnen doen. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet naar de winkel moet door deze zinderende hitte
Hoever woon jji van de F1 af Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Simpel maar lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag een tosti gemaakt, een simpele, kaas, ham, tomaat kaas
En nu eet ik een cracker met tomaat, en een cup a soup zo geen zin in koken
Ook veel te warm on te koken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Borrel in tha house.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoefte niet te lijden![]()
Mijn vriendin is gegaan. Wat zijn ze toch lief voor ons.
IK ben van de week, smorgens heel vroeg naar de winkel geweest en heb alles gehaald tot en met zondagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dotteke dingen gaan toch op en is de hele week warm geweest dus dat gaat niet altijd opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb kant en klare lasagna staan en een pie, maar totaal geen zin inquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Simpel maar lekker.
Ook veel te warm on te kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker lief, vriend vrirndin waarderingsbolkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Borrel in tha house.![]()
Mijn vriendin is gegaan. Wat zijn ze toch lief voor ons.
IK heb geen idee waar het is en hoe ver het van jou is eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier 37quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie bolk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zeker lief, vriend vrirndin waarderingsbolk
Misschien komt dat vanacht nogquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kant en klare lasagna staan en een pie, maar totaal geen zin in'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Toch wel lief van Defcon.
Nee gisteren ook gedaan met cup a soup en een cracker met zalm lolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien komt dat vanacht nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ooo heerlijk zalm, toevallig had ik dat gister ook opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gisteren ook gedaan met cup a soup en een cracker met zalm lol
Maar dan geroosterd broodje ijsbergsla em honingmosterdsaus. Zou het wel elke dag kunnen eten
Ook lekker, of een cracker/ broodje met ijsbergsla, brie walnoten en honing ook zo lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo heerlijk zalm, toevallig had ik dat gister ook op
Maar dan geroosterd broodje ijsbergsla em honingmosterdsaus. Zou het wel elke dag kunnen etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel lief van Defcon.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ieder zo z'n feestje, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaan![]()
Ja heeerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, of een cracker/ broodje met ijsbergsla, brie walnoten en honing ook zo lekker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar als je verder denkt dan snap ik wel qua risico (en de aanloop dat het zo lang warm al is en het hele weekend en dan onweer erbij).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O dat zeker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar als je verder denkt dan snap ik wel qua risico (en de aanloop dat het zo lang warm al is en het hele weekend en dan onweer erbij).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ook. En dat je er naar toeleeft want het gaat gebeuren. Het is ook niet alleen het geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel balen als je van de andere kant van de wereld komt met dure ticket en zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan worden![]()
![]()
watquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaanUw ADH vitamine Worst
Ja precies.. verhogende risico's.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan de alcohol die natuurlijk rijkelijk gedronken gaat worden, pillen die geslikt gaan worden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nog een uurtje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
luminosity gaat wel doorvanaf 18u dan ipv middag
Ja zoietsquote:
quote:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af wat er tussen zat
Ik meen me te herinneren dat jij ooit gezegd hebt dat je geen alcohol of pillen nodig hebt; je hebt het net zo gezellig met een kopje thee!quote:
Of was dat iemand anders hier in het topic?![]()
Nou mijn zoon bijv, die gaat gewoon naar een festival, vraag mij niet welke een bij een meerquote:
Mag alleen geen alcohol verkocht worden
Trouwens wel een grote strop voor de horecaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn dochter rijd zo zonder airco naar Arnhem zodat haar broer en zijn vrouw naar een festival kunnen gaan en zij op de kinderen pastquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.. verhogende risico's.
Ik vind dat zo onverantwoord van hem om haar te laten komen nu
Maar goed ik hou maar wijselijk mijn mond dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik bedoel je opmerking "Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaan", vind ik beetje aparte opmerkingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mijn zoon bijv, die gaat gewoon naar een festival, vraag mij niet welke een bij een meer
Mag alleen geen alcohol verkocht worden
Trouwens wel een grote strop voor de horecaUw ADH vitamine Worst
Ik zet de airco hier net uit; stond de hele tijd op 24 graden maar ik vind het zo onderhand toch wel wat fris aanvoelen.quote:![]()
Ik zou een verjaardag hebben in Zeist morgen, heb ik afgezegd.. zie het niet zitten om Jyske bij de oppas te laten terwijl ze met de warmte zo aanhankelijk isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij ooit gezegd hebt dat je geen alcohol of pillen nodig hebt; je hebt het net zo gezellig met een kopje thee!
Of was dat iemand anders hier in het topic?Heb ik ook niet, ik drink niet en gebruik geen pillenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij ooit gezegd hebt dat je geen alcohol of pillen nodig hebt; je hebt het net zo gezellig met een kopje thee!
Of was dat iemand anders hier in het topic?
Maar ik ga ook niet naar een festival
En thee drink ik niet, dus was vast iemand andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Opwekking Festival.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is ook best een eindje van jouquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou een verjaardag hebben in Zeist, heb ik afgezegd.. zie het niet zitten om Jyske bij de oppas te laten terwijl ze met de warmte zo aanhankelijk isUw ADH vitamine Worst
O een festival nu met deze hittequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel je opmerking "Dat mensen uberhaupt zin hebben om naar zo iets te gaan", vind ik beetje aparte opmerkingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat snap ik, verstandige oudersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou een verjaardag hebben in Zeist morgen, heb ik afgezegd.. zie het niet zitten om Jyske bij de oppas te laten terwijl ze met de warmte zo aanhankelijk is![]()
Misschien komt er nog wel een meetquote:
Ja leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een meet
Ah ik denk wel te weten wie het dan was!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook niet, ik drink niet en gebruik geen pillen
Maar ik ga ook niet naar een festival
En thee drink ik niet, dus was vast iemand andersWas ook al weer flink wat jaartjes geleden dat iemand dat zei.
![]()
![]()
oh, maar mensen kopen het al maanden van tevoren en leven er naar toe, dan verwachten ze dit nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Precies dat..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, maar mensen kopen het al maanden van tevoren en leven er naar toe, dan verwachten ze dit nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb het ook nooit gesnapt dat mensen het alleen gezellig kunnen hebben met drankquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik denk wel te weten wie het dan was!Was ook al weer flink wat jaartjes geleden dat iemand dat zei.
Sommige zuipen zoveel dat ze niets meer weten de volgende dag, maar het was wel gezellig euhh hoe weet je dat als je niets meer weg vraag ik mij dan altijd af
Is ook zo, maar dan nog. Ze klagen en puffen en willen niet werken want zo warmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, maar mensen kopen het al maanden van tevoren en leven er naar toe, dan verwachten ze dit niet
Maar ze gaan wel de hele dag in de brandende zon dansend buiten staan
Maar dan anders.quote:
Ken je de EO jongerendag nog ? Dit is de 2.0 versie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gesnapt dat mensen het alleen gezellig kunnen hebben met drank
Sommige zuipen zoveel dat ze niets meer weten de volgende dag, maar het was wel gezellig euhh hoe weet je dat als je niets meer weg vraag ik mij dan altijd af![]()
![]()
Hoe is het met de warmte blaasje van Jyske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet er maar van houden. Ik ben daar nooit een voorstander van geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half Amerika schijnt nu los te gaan op "TO THE LEFT!!!! (Boing boing boing boing boing boing) TO THE RIGHT!!!!"![]()
werk wordt er dingen van je verwacht, lekker dansen niet hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog. Ze klagen en puffen en willen niet werken want zo warm
Maar ze gaan wel de hele dag in de brandende zon dansend buiten staan
Uw ADH vitamine Worst
Lijkt minder te worden. Ze is ook vrolijker dan gisterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de warmte blaasje van Jyske?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Enige voordeel is bij het eerste dat je zonder kater wakker wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor huisdieren je hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Enige voordeel is bij het eerste dat je zonder kater wakker wordt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja dit, gewoon lekker nergens aan denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!dacht dat ze daar bang zijn voor linksquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
Half Amerika schijnt nu los te gaan op "TO THE LEFT!!!! (Boing boing boing boing boing boing) TO THE RIGHT!!!!"
Uw ADH vitamine Worst
Warm is warm lieverd, wat je ook doetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk wordt er dingen van je verwacht, lekker dansen niet heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gelukkig, misschien zat haar gisteren nog wat meer dwars.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt minder te worden. Ze is ook vrolijker dan gister
Vond het altijd een nadeel dat ze niet kunnen zeggen wat er mis met ze isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah, als je druk bezig bent of zwaar lichamelijk werk levert in de brandende zon is het toch wel anders dan als je op een terrasje een pilsje zit te happen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warm is warm lieverd, wat je ook doet![]()
k ga straks ook wat pilsies klappen, heb deze week niet veel gedaan op werkgelukkig wel rustige tijd
Uw ADH vitamine Worst
Dat is waar, het is ook een heel verschil of je op kantoor zit een hele dag of in de brandende zon staat een hele dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, als je druk bezig bent of zwaar lichamelijk werk levert in de brandende zon is het toch wel anders dan als je op een terrasje een pilsje zit te happen.
Maar goed ieder zijn ding als ze het lekker en leuk vinden moeten ze het doen
Kan er alleen met de kop niet bij
Lekker toch kwam dat even goed uitquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
k ga straks ook wat pilsies klappen, heb deze week niet veel gedaan op werkgelukkig wel rustige tijd
Dat soort feesten zijn ook niet mijn ding, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen het wel echt geweldig vinden!![]()
![]()
Ik moet zo even de auto in die al de hele dag in de bloedhete staatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef ToT het volgende:
Dat soort feesten zijn ook niet mijn ding, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen het wel echt geweldig vinden!
Hoe heeft mini het gedaan vandaag met de warmte en zijn bultjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerder vandaag was het in mijn pikzwarte auto die in de brandende zon stond minder heet dan de lucht die door de open ramen naar binnen kwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo even de auto in die al de hele dag in de bloedhete staat![]()
![]()
Die is weer helemaal z'n maffe zelf!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ieder zijn ding he
Hoe heeft mini het gedaan vandaag met de warmte en zijn bultjes?![]()
![]()
Jemig, airco maar snel aanzetten even voor je gaat rijden en er instapt. Of heb je hem niet voor de deur staan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo even de auto in die al de hele dag in de bloedhete staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha mooi zo, gelukkig maar. Is hij het weekend b ij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben een keer naar zo'n stampfeest geweest voor de ervaring, was geweldig! Heb er geen alcohol gedronken maar los dat ik ging daar
Helaas niet nee, hij moet morgen weer naar zijn moeder.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi zo, gelukkig maar. Is hij het weekend b ij jou?![]()
Zul je altijd zien. Begint het buiten een graadje koeler te raken, steken twee idiote Hollanders naast ons de bbg aan. Ik ben het bos in gevlucht
Jawel, is ook maar klein stukje dus doe ramen open, is beter voor temperatuurverschilquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, airco maar snel aanzetten even voor je gaat rijden en er instapt. Of heb je hem niet voor de deur staan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Tuinslang opzetten. Helpt bij servers ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo even de auto in die al de hele dag in de bloedhete staat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij had toch een witte auto?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerder vandaag was het in mijn pikzwarte auto die in de brandende zon stond minder heet dan de lucht die door de open ramen naar binnen kwam.
Neuh, ik onderga het gewoon evenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuinslang opzetten. Helpt bij servers ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: