Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van de regen in de drup
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hey Lovely
Je kunt een ijsbad krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Worden we nog getrakteerd door @:DJMO?
#durftevragen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Worden we nog getrakteerd door @:DJMO?
#durftevragen
Hallo Dottekequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
het is hier binnen 26 graden. zeg naar 2 Warner als gister.
Maarja toen kwam ik net van werk. lol dik zweten enzo
maar het is hier nu nog redelijk uit te houden
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zatDo what you love, love what you do!![]()
Hou je het nog een beetje vol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uw gebeden worden gehoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef kree het volgende:
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kreeg net twee berichtjes van m'n zoons, m'n ex feliciteerde hun met mijn verjaardag lol. Tegen mij durft hij niks meer te zeggen (of ik moet hem vorig jaar geblokt hebben, dat weet ik niet eens meer)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Denk dat het grootste deel van de mensen het wel met je eens isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef kree het volgende:
zal wel blij zijn als het iets koeler word. zeg maar graad of 20-25 volgende week. blij zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, gisteravond nog wezen fietsenquote:
Maar was eigelijk te warm
Lekker laten gaan joh. De mensen die dicht bij je staan zijn er voor je en feliciteren je nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef DJMO het volgende:
Kreeg net twee berichtjes van m'n zoons, m'n ex feliciteerde hun met mijn verjaardag lol. Tegen mij durft hij niks meer te zeggen (of ik moet hem vorig jaar geblokt hebben, dat weet ik niet eens meer)
En wie je niet willen feliciteren ook niet druk om makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moi Lovy.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond nog wezen fietsen
Maar was eigelijk te warm
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, dat is lef hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond nog wezen fietsen
Maar was eigelijk te warmhet was nog lang warm he
In huis valt het aardig mee, heb de ventilator aan gezet
Vanavond zet ik die in de slaapkamer"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Echt wel, maar in de schaduw viel het nog mee gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is lef hebbenhet was nog lang warm he
Ja in huis is het tot nu toe nog wel te doen, alleen de slaapkamer pppffffquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Lovely het volgende:
In huis valt het aardig mee, heb de ventilator aan gezet
Vanavond zet ik die in de slaapkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal de weer station even daar neerzettenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in huis is het tot nu toe nog wel te doen, alleen de slaapkamer pppffff
Kijken hoe warm het bij mij in de slaapkamer is"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
He, heb je het er al bijna opzitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: