Hedde gij gepulkt?quote:
Gelukkig maar. Er zal nu maar een storing buiten zijn op het heetst van de dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:43 schreef kree het volgende:
[..]
tja hangt ervan af, waar bezig te zijn. In duinen enzo niet te doen buiten dus.
Maar had min of meer wat meer storingen wel binnen gebouwen, dus niet al teveel verbrand.
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zal nu maar een storing buiten zijn op het heetst van de dag.
Dat is je werk ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.
Ze gaan dik over de zeik ineens met dit weer, was vorig jaar ook trouwens en had hetzelfde, dus sommige dingen beetje kopie.
Ik aangegeven toen al let erop. niks mee gedaan natuurlijk
Dus nu weer storingen.
zeker maar ze zouden wat meer mogen luisteren naar uitvoerende die in het veld staan.quote:
Maar wat is er nou zo goed aan het aan Russisch volkslied ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:50 schreef kree het volgende:
verder ga ik goed op die storingsdiensten, vind ze leuk namelijk. het is alleen beetje ellende dat je ze 24/7 hebt week.
haha ja. euhms ik vind het qua liedje goed, straalt kracht uit ofzo? (weet niet of zo te omschrijven)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo goed aan het aan Russisch volkslied ?
Hier geef ik je gelijk. Doen ze nooit. En dit jaar is het nog eerder en heftiger.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
zeker maar ze zouden wat meer mogen luisteren naar uitvoerende die in het veld staan.
Want als ze dat hadden gedaan vorig jaar met warme dagen.... dan hadden we dit nu niet gehad
t is net de NSquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
veel al deze week, klimaat installaties, niet alleen voor kantoor maar ook voor server ruimtes enzo die dat wel moeten hebben.
Ze gaan dik over de zeik ineens met dit weer, was vorig jaar ook trouwens en had hetzelfde, dus sommige dingen beetje kopie.
Ik aangegeven toen al let erop. niks mee gedaan natuurlijk
Dus nu weer storingen.
Maar je hoeft er alleen uit als er een storing is toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:50 schreef kree het volgende:
verder ga ik goed op die storingsdiensten, vind ze leuk namelijk. het is alleen beetje ellende dat je ze 24/7 hebt week.
is ook zo en niet erg, want ik schrijf mijn uurtjes wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk. Doen ze nooit. En dit jaar is het nog eerder en heftiger.
nee joh drinkwater voorziening.quote:
het is een toegangsweg voor hulpdiensten naar het duingebied, vandaar dat ik er gister nog heen moest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een paaltje omlaag loopt toch niemand tegen aan ?
Wel als je ondergronds looptquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een paaltje omlaag loopt toch niemand tegen aan ?
Mag je ook mensen bekeuren in de duinen die gekke dingen doen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
het is een toegangsweg voor hulpdiensten naar het duingebied, vandaar dat ik er gister nog heen moest.
Hele shit uitgezet en met de hand maar naar beneden gedraaid. dat ie iig open is.
LOL echt je weet pas wat het is als je bij mijn bedrijf werkt. tis wel leuk en btw vacatures open voor wie mss leuk vind. check het eens. werkenbijdunea ofzo staat wel wat.
ik niet maar we hebben een groep BOA bevoegd en zijn de duinwachters zoals we ze noemen. En die mogen dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je ook mensen bekeuren in de duinen die gekke dingen doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |