Had ze mooi voor je kunnen bolken vannachtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, ik werd rond 5u wakker en nu samen aan de koffie
Meh, vervelend weer
neuh, ben toch bijna bij mijn doelenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze mooi voor je kunnen bolken vannacht
O oke, je hebt nog 4 dagen te gaan dus dat komt wel goed dus Met vandaag er bij 5quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, ben toch bijna bij mijn doelen
3 doelen, 5 dagen. een moet ik nog halen, en een moet ik even mee uitkijkenquote:
Is het erg dan als je er over heen gaat? Dat maakt toch niet uit? Lijkt mijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
3 doelen, 5 dagen. een moet ik nog halen, en een moet ik even mee uitkijken
tuurlijk, ik wil mijn spel winnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het erg dan als je er over heen gaat? Dat maakt toch niet uit? Lijkt mij
Wat ben jij wijs op de vroege morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
ja toch; Karin wil afvallen en heeft als regel dat ze niet mag snoepen. Maar ze pakt elke keer wel een chocolaatje want eentje kan wel, zegt ze. Karin valt niet af. Don't be like Karin. Hou je aan je eigen gemaakte regels. Dicipline heet dat
Oke, dat heb jij dus duidelijk voor ogen wat je wil en dan ook geen stipje meerquote:
Maar dan heb je dus 3 getallen in je hoofd en daar wil je precies op eindigen? Je mag er niet een puntje of 1 sec of wat je doen dan ook zijn overheen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
We gaan het zien.. In de eerste 5-10 dagen stel ik mijn doelen en soms stel ik ze iets bij, maar nooit naar beneden. Daarom ben ik niet gaan jagen op de eerste plek, na maandag wist ik toch al dat dat geen doen zou zijn. Gewoon beetje freewheelen nu
O, dan begreep ik je niet goed, ik dacht dat je daar niet over heen mochtquote:
Daar moet je geluk bij hebben dat je precies daar op eindigd omdat je nooit weet of er iemand is die na jou een post zetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Qua puntenaantal zou het exacte getal wel leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |