Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, slechte zaak. Hij had voor je op moeten staan en je koffie op bed moeten brengen met een lekker ontbijtje
Om 10 uur is het al 32 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, de woorden dat dit de heette dag van de week is en dat als we nog iets willen doen het zsm moet gebeuren wel.
Ha zo, had je ook al een cadeautjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd eerder wakker. En hij had me vannacht al gefeliciteerd ao+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehad voor je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.quote:
Ja daar is het vaak wel lekker koelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zitten wij al 8n de kathedraal als het goed is, en die dingen zijn vrijwel meestal vrij koel.
Noodopvang voor eigen inwonersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is het vaak wel lekker koel
Las ook dat in Nederland veel kerken de deuren open doen voor mensen die daar kunnen zitten of kunnen werken
Er is zelfs een kerk die er over dacht om mensen er te laten slapen
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koelquote:
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wkquote:
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, en lekker geslapen met zijn 3en in de wk
A mooi zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot. Redelijk naar omstandigheden. Paar uurtjes gemaakt wel. Jij op de bank beland?
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar toch een goed idee, Kerken zijn vaak lekker koel
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo
Nee, ben toch naar bed gegaan, dacht als het niet lukt kan ik altijd nog naar de bank.
Was 29.4 graden boven, maar met de twee ventilators ben ik vrij snel in slaap gevallen.
Echter van korte duur werd w, akker van boezemfibrileren Ben wel rustig blijven liggen en toch nog weer drie uurtjes in slaap gevallen
Bolk backquote:
quote:
Je bedoeld dat het in de grote warmer isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk naar de grotten gewild, maar dat vond Rob niet zo'n goed idee. Temp verschil van bijna 25 graden
Ja gelukkig wel, ga vanmiddag wel even weer op de bank liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naar dat dit steeds weer opspeelt. Gelukkig toch wat uurtjes gepakt wel ondanks de klachten
Nee in de grotten is het cira 10 tot 12 graden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het in de grote warmer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |