Arno snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:59 schreef belanov het volgende:
En uiteraard snapt Arno niet dat Zweden hiermee zeker door is
Morgen vrij. Ga kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hier verder
WK / [Vrijdag 26 juni 04:00] Turkije - VS/Paraguay - Australië #1
Als Bosnië met 4 punten en -1 al zeker was, is elke nummer 3 die dat beter doet dat natuurlijk ook. Dat zowel bij Ecuador als Zweden niemand dat doorhad bij de NOS is echt ongekend amateuristischquote:
Brobbey?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:16 schreef RipCity het volgende:
Goed interview.
Je zal z'n vriendin zijn zeg.
Ik mag toch hopen dat Malen alleen speeltijd kreeg omdat Nederland-Tunesië nergens meer om ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:37 schreef TAmaru het volgende:
Maar gaat hij nu de volgende wedstrijd nog een keer met Malen starten? NL al 10 keer gescoord en 0 keer Malen, 0 keer Depay. Alsjeblieft zeg. Brobbey en Summerville moeten toch gewoon spelen, en het liefst gewoon 90 minuten of langer.
Stond ook op scherp, natuurlijk speelt Summerville tegen Marokko.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:38 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Malen alleen speeltijd kreeg omdat Nederland-Tunesië nergens meer om ging.
In de knock-out gewoon Summerville in de basis.
En dan waren er users die dachten dat ze er wel even over heen zouden walsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Japan 1-1, die hypetrain kan ook geparkeerd worden.
Het was toch na de eerste wedstrijd al wel duidelijk dat die er niet gek veel van kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Japan 1-1, die hypetrain kan ook geparkeerd worden.
Maar Nederland zat zogenaamd in een hele zware poule. Dat bleek wel weer mee te vallen dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch na de eerste wedstrijd al wel duidelijk dat die er niet gek veel van kunnen
Dat inderdaad. Snapte sowieso niet waarom die Jappen al maandenlang zo opgehemeld werden. Je kan toch gewoon naar dat team kijken en concluderen dat er bijna alleen maar middelmaat in rondlooptquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Nederland zat zogenaamd in een hele zware poule. Dat bleek wel weer mee te vallen dus.
Het was een van de zwaarste poules, nog altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Nederland zat zogenaamd in een hele zware poule. Dat bleek wel weer mee te vallen dus.
Gewoon al 7 keer achterelkaar niet de 0 weten te houden, het zou toch eens prettig zijn als die reeks eens stoptquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef DobbyDobby het volgende:
Wordt wel een 50-50 potje tegen Marokko als je zo blijft verdedigen.
Oogt ook echt heel kwetsbaar. Op iedere positie. Denzel dan nog de beste, omdat die aanvallend levert.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Gewoon al 7 keer achterelkaar niet de 0 weten te houden, het zou toch eens prettig zijn als die reeks eens stopt
Wel benieuwd naar dit Oranje als de tegenstander ook een beetje probeert te voetballen, je zou zeggen dat ze dat een stuk beter ligtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Gewoon al 7 keer achterelkaar niet de 0 weten te houden, het zou toch eens prettig zijn als die reeks eens stopt
Je tweede stelling haalt de eerste onderuit :-(quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:10 schreef pmponer het volgende:
Als je meer scoort dan de tegenstander hoef je de 0 niet te houden.
Sterker, Tunesie heeft meer gescoord en toch heeft Nederland gewonnen, ideaal!
Touche, Ja de hitte hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je tweede stelling haalt de eerste onderuit :-(
Dat is toch voor ieder team zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar dit Oranje als de tegenstander ook een beetje probeert te voetballen, je zou zeggen dat ze dat een stuk beter ligt
Maar de wat betere landen overhandigen je niet 80 minuten lang de bal zoals de prutslanden in de poulefase over het algemeen wel deden.quote:
Ja ik ben wakker inmiddelsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn de FA's alweer aan het werk? @:ggmm
Klopt. Ben benieuwd of dat Marokko zo naïef is om vol op de aanval te gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de wat betere landen overhandigen je niet 80 minuten lang de bal zoals de prutslanden in de poulefase over het algemeen wel deden.
Ik vond Nederland anders verdedigend wel heel zwak.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd of dat Marokko zo naïef is om vol op de aanval te gaan spelen.
Hoe die Tunesier weer mag binnenkoppenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond Nederland anders verdedigend wel heel zwak.
Ik ook hoor. Met name tegen Zweden. Van de Ven deed dan tegen Tunesie niet mee, maar is enorm overschat. Van Dijk is over zijn top en Van Hecke is subtop niveau. We missen Timbertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond Nederland anders verdedigend wel heel zwak.
Ik vond de verdedigers beter spelen dan tegen Zweden, wat ik echt een dramawedstrijd vond qua verdediging. Maar ook de Tunesiërs liepen vaak zo door naar het doel. Als je tegen een Frankrijk ofzo zo speelt, dan ga je gewoon met 1-4, 1-5 naar huis.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Met name tegen Zweden. Van de Ven deed dan tegen Tunesie niet mee, maar is enorm overschat. Van Dijk is over zijn top en Van Hecke is subtop niveau. We missen Timbertje.
Benieuwd of Gapko gaat mee verdedigen met Hakimi.
Liet Reijnders daar nou zijn man lopen bij de tegengoal? Bank die ook maar eens een keer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond de verdedigers beter spelen dan tegen Zweden, wat ik echt een dramawedstrijd vond qua verdediging. Maar ook de Tunesiërs liepen vaak zo door naar het doel. Als je tegen een Frankrijk ofzo zo speelt, dan ga je gewoon met 1-4, 1-5 naar huis.
Ik weet niet of we nog veel beters op de bank hebben zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liet Reijnders daar nou zijn man lopen bij de tegengoal? Bank die ook maar eens een keer.
Ja dat is het probleem. En hij was ook degene die in de loop van de tweede helft probeerde de vaart erin te houden. Toch wel een essentiele speler als 'hulpaanvoerder'.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nog veel beters op de bank hebben zitten.
Op dit moment is Brob gewoon je nummer 1 spits, Malen laat het wederom afweten qua goals en over Depay hoeven we het toch niet meer te hebben na dit toernooi hoop ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem. En hij was ook degene die in de loop van de tweede helft probeerde de vaart erin te houden. Toch wel een essentiele speler als 'hulpaanvoerder'.
Van Hecke en Brobbeast waren top.
Depay loopt er echt alleen voor de sier idd. Wat er met Malen mis is, wie het weet mag het zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op dit moment is Brob gewoon je nummer 1 spits, Malen laat het wederom afweten qua goals en over Depay hoeven we het toch niet meer te hebben na dit toernooi hoop ik.
De Roon?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nog veel beters op de bank hebben zitten.
Malen is in Oranje eigenlijk nooit echt een afmaker geweest en ik denk dat die goals in Italie vertekenen omdat de Serie A ook niet meer is wat het is geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Depay loopt er echt alleen voor de sier idd. Wat er met Malen mis is, wie het weet mag het zeggen.
T zag er knullig uit omdat het mis was maar kon die veel anders uit die positie?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:08 schreef PzKpfw het volgende:
Depay die het weer met zo'n omhaal moet proberen
Aannemen en dan schieten, hij stond helemaal vrij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
T zag er knullig uit omdat het mis was maar kon die veel anders uit die positie?
Ik heb het niet helemaal helder maar die bal kwam toch en te hoog en achter hem om ‘m rustig aan te nemen en te schieten?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Aannemen en dan schieten, hij stond helemaal vrij.
Nieuw Zeeland Belgie is ook om 05:00quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil even mijn verontschuldigingen aanbieden bij mijn mede-crewleden en users . Ik was gisteren heel de dag afwezig. Maar dat had zijn reden en vandaag ging om 5u de wekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |