Het is wel vervelend lang wachten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik blijf wel even wakker voor Kaapverdië denk ik.
Oh, ik heb het programma nog niet gecheckt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel vervelend lang wachten.
De eerste regel van mijn OP ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het programma nog niet gecheckt.
Dan moet Uruguay winnen en Kaapverdie niet, geloof je het zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:28 schreef TLC het volgende:
Zeker niet onmogelijk : als Spanje tweede wordt is het daarna Spanje-Argentinie![]()
dan ga je nu slapen zet je de wekker en slaap je morgen 2 uur langer doorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja god hoerende hoerendheid dat is pas om 2 uur wat de vliegende copuleer denk je nou? Daar blijft geen mens wakker voor.
Ik lees ze altijd met plezier, voor wat het waard isquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste regel van mijn OP ook niet
Nou ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan ga je nu slapen zet je de wekker en sla
ga jij nog vannacht kiekn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees ze altijd met plezier, voor wat het waard is
Ja dat gaat vast lukken op een zaterdag met kinderenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan ga je nu slapen zet je de wekker en slaap je morgen 2 uur langer door
Voor zover ik weet is hij kinderloosquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast lukken op een zaterdag met kinderen
Nee, tenzij ik dan nog wakker ben of weer wakker wordquote:
Zonder kinderen zou ik België ook nog meepakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij kinderloos
Waarschijnlijk pak ik daar et laatste kwartier nog wel even van meequote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zonder kinderen zou ik België ook nog meepakken
Zal moeten. Geen zekerheidje hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:25 schreef OmniRocket het volgende:
Ik gaat lekker slapen. België wint wel.
dank!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 01:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry, had het over het prachtige Zapopan in Mexico.
laffing out lautquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:07 schreef 3rr0r het volgende:
Er loopt een Spanjaard met lange mouwen lol
Net als ONZE captain Virgil.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:07 schreef 3rr0r het volgende:
Er loopt een Spanjaard met lange mouwen lol
Hoe weten ze eigenlijk dat hij hangt en niet staat?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Als de keeper last heeft van de laaghangende zon, dan moet de tegenstander daar best wat voordeel uit kunnen halen.
Zie jij een ondersteuning onder de zon?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat hij hangt en niet staat?
Het is tegen Saudi Arabiequote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Ben niet zo van de underdog sentimenten.
Klopt maar volgens mij maar op 1 zender en nu dus die andere match (quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die had toch een nieuwe functie las ik in het nieuws, met minder vertraging
Ik zie niks waaraan hij hangtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zie jij een ondersteuning onder de zon?
Dat zie je als je goed kijkt!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk dat hij hangt en niet staat?
Water! Jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Drinken we nog iets tijdens deze matchen?
Net een raketje gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Drinken we nog iets tijdens deze matchen?
Mijn balzak is laaghangend.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:13 schreef 3rr0r het volgende:
Nee het is laaghangend als hij onder aan het gaan is, laagstaand als hij opkomt, ik maakte maar een geintje
akkoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alles boven dubbel is niks voor mij. Dan neem ik wel een baco
TripleGENOTquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alles boven dubbel is niks voor mij. Dan neem ik wel een baco
Dan is Frankrijk toch allang uitgeschakeld door Nederland?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:30 schreef SamCooke het volgende:
Ik zie Spanje niet van Frankrijk winnen in de halve finales als ze die halen.
Echt zo'n stand waarvan de slapers morgen blij zijn dat ze niet opgebleven zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
Twee keer brilstand, schiet niet op met de goals
Nieuwe dildo geprint voor je buurvrouw?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook. Sorry dat ik zo laat ben schatjes. Mijn 3d printer besloot er even de brui aan te geven
.
Ja dat ging dus niet heh.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nieuwe dildo geprint voor je buurvrouw?
Dat is in dit geval echt waar ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon hoogst persoonlijk voor de uitschakeling.
Lekker man
Mag blij zijn dat ie Argentinië ontlooptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
Yamal dacht even dat hij Messi was en bij elke aanraking een vrije trap krijgt
Jij niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn jullie eigenlijk wel eens op vakantie geweest in Spanje?
2x Tenerife en 1x Madridquote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Een van mijn favoriete landen eigenlijk en heb er toch best wat bezocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 02:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Bedankt voor de duiding.quote:
Bielsagodquote:
Ja hij kreeg het daarna wel door vanuit buiten de bezemkastquote:Op zaterdag 27 juni 2026 03:49 schreef User98182 het volgende:
Wat een debiel deze commentator. Uruguay is niet door zoals het nu staat
Stukje vertragingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:00 schreef 3rr0r het volgende:
Commentator bij Cabo SA zegt dat Cabo al door is, maar Uru Spa is nog niet afgelopen
Met 3 punten en neutraal doelsaldo waren ze ook door volgens mij?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:00 schreef 3rr0r het volgende:
Commentator bij Cabo SA zegt dat Cabo al door is, maar Uru Spa is nog niet afgelopen
Doe de groeten aan Possetje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik woon in Delfshaven, maar even de straat opgaan.
Ik woon in Blaak.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik woon in Delfshaven, maar even de straat opgaan.
Dit pakt niemand meer van ze af, prachtige prestatie. Als tweede doorgaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
En straks met 4-0 verliezen van Messi.
Kaapverdië kan nog steeds wereldkampioen worden! Gewoon nog 5x gelijkspelen en dan steeds de pingels beter nemenquote:
Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië. Met een goed strijdplan zijn de Kaapverdianen echt niet kansloosquote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
En straks met 4-0 verliezen van Messi.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië. Met een goed strijdplan zijn de Kaapverdianen echt niet kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sudoku app op zijn telefoonquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Bondscoach Marcelo Bielsa, volgens verschillende berichten niet erg populair binnen de spelersgroep, greep vervolgens snoeihard in en liet Muslera na rust achter in de kleedkamer.
Wat ik me altijd afvraag bij wissels in de rust: mag zo'n speler niet uit de kleedkamer? Wat doet hij daar dan? Een beetje voor zich uitkijken?
Dat was echt heel matig zeg. Als Argentinië scoort tegen Kaapverdië is het voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Kaapverdië - Saudi-Arabië had ik toch echt niet willen missen vannacht.
Ik had 2 rode kaarten verwacht, dit viel nog mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uruguay, zelden zo gelachen. Wat een ploegje.
Jij kijkt andere wedstrijden ?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |