Had je ook voorspeld dat Kaapverdië de tweede ronde zou halen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog meegekregen. Ik had een gelijkspel voorspeld
Münchener Freiheit - So Heiß (single remix)
Prima keuzequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Er was een albumversie en een single remix, Symphonic. Ik heb de laatste maar gekozen:Münchener Freiheit - So Heiß (single remix)
Tristan Brusch - Vierzehn
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je ook voorspeld dat Kaapverdië de tweede ronde zou halen?
quote:
In mijn jaarlijst heeft deze het nipt afgelegd tegen Die Liebe In Maßenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel zijn leukste nummer van diegene die jij gedraaid hebt.
Ik vind het niet te drinkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Het schijnt niet meer te mogen, maarre....Nice Device - Cool Corona (radio edit)
Selve - Run Boy Run
Nee, ik ben thuis blijven werken. In mijn kantoor was het ook dik 31 graden, maar gisteren hield ik het allemaal eigenlijk nog wel vol. Vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:22 schreef Melting het volgende:
Was je nog naar kantoor gegaan gisteren, livelink?
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Met een citroen erin. Wel al heel lang niet meer gedronken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis blijven werken. In mijn kantoor was het ook dik 31 graden, maar gisteren hield ik het allemaal eigenlijk nog wel vol. Vandaag niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |