Welkom in elk geval. Hopelijk helpt de muziek een beetje. Verzoekjes / suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, via DMquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:15 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Wel waarschuwing vooraf; ik ben echt helemaal kapot van de hitte en superchagrijnig![]()
Hopelijk helpt een gezellige radio-uitzending.
Ik kende hem niet, maar klinkt als een verlies voor de muziek. Sterkte!quote:
Seal - The Beginning (Turbo Power Mist)
One-T - Music Is The One-T ODC
Klinkt wel vrolijk inderdaad. Nu ook op naar een wat vrolijkere zomer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:22 schreef DJ11 het volgende:
Zo gauw het zomer is - en dat is het ontegenzeggelijk - krijg ik altijd weer zin in deze vergeten track van rond de eeuwwisseling:One-T - Music Is The One-T ODC
Moony - Dove (I'll Be Loving You)
Snap ik. Maar ik kan er verder toch niks aan doen, behalve in bad gaan liggen of zo. Na morgen wordt het weer aangenamer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef livelink het volgende:
Hier varieerde het van 30 tot 32 graden. Ik heb nu ook alles open gezet. Het maakt inderdaad ook niks meer uit. Wel knap dat jij er zo kalm onder blijft. Ik zag het even niet meer zitten vandaag.
Tue Track - Electro
Eet smakelijk, veel plezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond. Ik ga zo uit eten. Fijne avond! En misschien tot later vanavond.
Eet smakelijk Shii. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond. Ik ga zo uit eten. Fijne avond! En misschien tot later vanavond.
Apart nummer, weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Tue Track is een Deense (hiphop-)producer die soms ook weleens wat anders wil. Deze merkwaardige track springt eruit deze week. Ik kon 'm niet op YouTube vinden, dus heb ik 'm maar even in de computer opgenomen.![]()
Tue Track - Electro
The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik ook niet, maar bijzonder is het wel. Dus toch maar geselecteerd voor vandaag. Er komt nog veel meer fraais aan. Vooral vorige week was een prima week.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Apart nummer, weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden.
Heel zacht????quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:39 schreef DJ11 het volgende:
The Voice Of Fashion is de oorspronkelijke achtergrondzanger van de hitversie van dit nummer, van een bekend duo. Een remix daarvan, de "Base Mix", vormde weer de basis voor deze cover. Heeeeel zacht in de mix is soms de zanger van de hitversie ook nog te horen...The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik hoorde hem dacht ik luid en duidelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ene Neil Tennant (in de refreinen).
Nu:Gipsy Kings - Baila Me
Sondre Lerche - Follow The River (full version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |