Het is ook een hele happening dat ze er uberhaupt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste.
Tijdens de eerste wedstrijd zaten de zoon en z'n vrouw van onze Curaçaose vrienden op de tribune.
Kreeg ik ineens een filmpje van hen van na het doelpunt.
Zo uitgelaten ken ik ze helemaal niet…
Er staan er hier 5 en dan ook nog een rolstoel…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben er 1 weggedaan toen mijn vader stierf.
Hij had ook nog een nieuwe staan. Die heb ik in mijn opslag staan, voor het geval dat.
Maar er zijn genoeg mensen die er 1 zoeken.
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier buiten nog warmer dan binnen, dus nog even niks open zetten…
Pfff, hier is het rond de 26 in huis (huiskamer).quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag gaan we hier de 37 aantikken, met gevoelstemperatuur 41. Zelfs hier dus, absurd
Vooral dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
Ah, deze is leuk, maar al die meisjesnamen weet ik niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |