quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
Dit was zeker het verzoekje van Melting?
Tribalistas - Já Sei Namorar (album version)
Lemaitre feat. The Knocks - We Got U
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan de vinger er ook niet op leggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
Begin klinkt als de begintune van een Nederlandse serie..... weet alleen niet meer welke.
De hele snelle versie van de Fabriek?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
Begin klinkt als de begintune van een Nederlandse serie..... weet alleen niet meer welke.
Eet smakelijk straksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten bereiden, maar muziek blijft aan
Ik heb net voor de eerste keer kip pasta pesto gemaakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten bereiden, maar muziek blijft aan
Mêlée - Built To Last
Nicequote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Deze hoorde ik laatst op de radio en ik bedacht me toen dat ik 'm al veel te lang niet heb gedraaid.Mêlée - Built To Last
2120 - Still You Love Me
Wat bedoel je met indicatie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Als de uitzending afgelopen maandag - het beste van 10 jaar nieuwe muziek - was doorgegaan, had deze plaat ook in de uitzending gezeten. Dat terwijl -ie uit 2026 komt. Indicatie ergens van? ...2120 - Still You Love Me
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ik over een half jaar nog eens naar deze post verwijs
2 Unlimited - Nothing Like The Rain
De buienradar geeft nu wel regen aan bij ons. Het verandert echt nog de hele tijd, maar ik hoop het wel. Gewoon regen dan, geen onweer des doods.quote:
Het is alvast een begin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
De buienradar geeft nu wel regen aan bij ons. Het verandert echt nog de hele tijd, maar ik hoop het wel. Gewoon regen dan, geen onweer des doods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |