SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:
Is toch lekker om nu een koud fruitbiertje te drinken?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Geen probleem. Thee ook prima. Alleen alcohol sla ik absoluut over met deze temperaturen.
Alleen 0,0 voor mij nu. Alcohol en hitte vind ik een gevaarlijke combinatie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Is toch lekker om nu een koud fruitbiertje te drinken?![]()
Als ik morgenvroeg niet moest gaan sporten wist ik het wel.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Billy Idol eyes without a face
Goed idee. Ik heb nog 0,0% bier met gember staan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen 0,0 voor mij nu. Alcohol en hitte vind ik een gevaarlijke combinatie.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Suzanne Vega Marlylene on the wall
Volgens mij is er airco in het Muziekgebouw..quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sowing the Seeds of Love - Tears for Fears
Zeker sws gewoon een erg goede eighties band wmbquote:
Vliegen die ook achteruit??quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Was even in de tuin naar de kolibrievlinder kijken.
Blijven intrigerende beestjes
Nooit gezienquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Was even in de tuin naar de kolibrievlinder kijken.
Blijven intrigerende beestjes
Nee, ik ook niet. Wel een bijzondere soort, zo te zien.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt als MOrrissey/the Smiths
Dat nog net niet, maar ze hangen boven de bloemen en halen met hun tong nectar op.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vliegen die ook achtetste voren??
We zagen hem vorig jaar ook alquote:
Bijzonder hoor. Ik zie momenteel best veel vlindertjes, trouwens. Maar deze dan niet.quote:
Mijn tekenleraar zou deze tekening afkeuren.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn tekenleraar zou deze tekening afkeuren.
We hebben dit jaar veel soorten, en ook behoorlijk wat soorten nachtvlinders.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder hoor. Ik zie momenteel best veel vlindertjes, trouwens. Maar deze dan niet.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn tekenleraar zou deze tekening afkeuren.
Ja, inderdaad vooral veel nachtvlinders.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben dit jaar veel soorten, en ook behoorlijk wat soorten nachtvlinders.
Echt geweldig
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens nog (al?) behoefte aan een rollator of 2?
Ik zie nu wel de voordelen van een traplift. Dozen met boeken naar beneden sjouwen kost mij vrij weinig energie met zo’n ding.
Ik had de rollators van mijn ouders weggedaan toen mijn moeder stierf en mijn vader in een rolstoel terecht kwam. Gaf de fysiotherapeute aan dat mijn vader toch moest blijven oefenen met de rollator af en toe en heb ik dus weer een nieuwe gekocht. Vroegen ze gisteren in het verzorgingstehuis of ik de rollator weer weg wilde halen, want mijn vader liep er toch niet meer mee. Ja, ik blijf aan de gang...quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:26 schreef brother52 het volgende:
Iemand trouwens nog (al?) behoefte aan een rollator of 2?
Ik zie nu wel de voordelen van een traplift. Dozen met boeken naar beneden sjouwen kost mij vrij weinig energie met zo’n ding.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar die van mijn moeder beland zijn uiteindelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben er 1 weggedaan toen mijn vader stierf.
Hij had ook nog een nieuwe staan. Die heb ik in mijn opslag staan, voor het geval dat.
Maar er zijn genoeg mensen die er 1 zoeken.
En anders kun je er altijd nog mee gaan slaanquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de rollators van mijn ouders weggedaan toen mijn moeder stierf en mijn vader in een rolstoel terecht kwam. Gaf de fysiotherapeute aan dat mijn vader toch moest blijven oefenen met de rollator af en toe en heb ik dus weer een nieuwe gekocht. Vroegen ze gisteren in het verzorgingstehuis of ik de rollator weer weg wilde halen, want mijn vader liep er toch niet meer mee. Ja, ik blijf aan de gang...
Ik ga nu eerst de fysiotherapeute maar even bellen. Anders heb ik er straks zelf ook weer eentje over.
Dat is wel heel gaaf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden zitten nu in Kansas om de wedstrijd van Curaçao mee te maken.
Hun zoon is analist voor het team van Curaçao.
Kreeg net een foto van hen tussen de Curaçao supporters in de stad.
Ze vallen als blanken wel heel erg op tussen de massa…
Hoop voor ze dat Curacao kan stunten vanavond, en alsnog een ronde doorgaat (kans is miniem). Dan gaat het flink los, denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Dan zitten ze wel in de verkeerde stadquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel heel gaaf.
Ik hoop dat ze straks winnen. We gaan die wedstrijd kijken
Dat bedoel ik…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zitten ze wel in de verkeerde stad
Nl is in Kansas
Curacao in Philadelphia
Het is ook een hele happening dat ze er uberhaupt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar vrees het ergste.
Tijdens de eerste wedstrijd zaten de zoon en z'n vrouw van onze Curaçaose vrienden op de tribune.
Kreeg ik ineens een filmpje van hen van na het doelpunt.
Zo uitgelaten ken ik ze helemaal niet…
Er staan er hier 5 en dan ook nog een rolstoel…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben er 1 weggedaan toen mijn vader stierf.
Hij had ook nog een nieuwe staan. Die heb ik in mijn opslag staan, voor het geval dat.
Maar er zijn genoeg mensen die er 1 zoeken.
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier buiten nog warmer dan binnen, dus nog even niks open zetten…
Pfff, hier is het rond de 26 in huis (huiskamer).quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de regel, maar binnen was het bij ons minimaal even warm als buiten. Het varieert hier nu in huis van 28,4 tot 32,1. Er was toch geen redden meer aan.
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag gaan we hier de 37 aantikken, met gevoelstemperatuur 41. Zelfs hier dus, absurd
Vooral dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bewegen, veel water en je niet druk maken…
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
Ah, deze is leuk, maar al die meisjesnamen weet ik niet hoor.
Ik had het eerst in een verkeerd topic gepostquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het eerst in een verkeerd topic gepost
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het eerst in een verkeerd topic gepost
Veel plezier daarquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt Melting
Zaterdag ben ik er dus pas laat vanwege Suzanne Vega
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen muzikant maar een grootste platenzaak en radio man: Bob Russche is overleden.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mpaxx7ccc224
Hij maakte het prachtige programma x-rated en had een nogal overlappende muziek smaak, vandaar dat ik regelmatig naast hem stond bij concerten. Een hele aardige man met een groot hart voor de muziek.
Een groot gemis het Nederlandse radio landschap
Tijdstip vooraf-track volgt.quote:Programma voor vandaag:
18:15 uur: DJ11 - Ten Years And Some Days
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkom in elk geval. Hopelijk helpt de muziek een beetje. Verzoekjes / suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, via DMquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:15 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Wel waarschuwing vooraf; ik ben echt helemaal kapot van de hitte en superchagrijnig![]()
Hopelijk helpt een gezellige radio-uitzending.
Ik kende hem niet, maar klinkt als een verlies voor de muziek. Sterkte!quote:
Seal - The Beginning (Turbo Power Mist)
One-T - Music Is The One-T ODC
Klinkt wel vrolijk inderdaad. Nu ook op naar een wat vrolijkere zomer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:22 schreef DJ11 het volgende:
Zo gauw het zomer is - en dat is het ontegenzeggelijk - krijg ik altijd weer zin in deze vergeten track van rond de eeuwwisseling:One-T - Music Is The One-T ODC
Moony - Dove (I'll Be Loving You)
Snap ik. Maar ik kan er verder toch niks aan doen, behalve in bad gaan liggen of zo. Na morgen wordt het weer aangenamer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef livelink het volgende:
Hier varieerde het van 30 tot 32 graden. Ik heb nu ook alles open gezet. Het maakt inderdaad ook niks meer uit. Wel knap dat jij er zo kalm onder blijft. Ik zag het even niet meer zitten vandaag.
Tue Track - Electro
Eet smakelijk, veel plezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond. Ik ga zo uit eten. Fijne avond! En misschien tot later vanavond.
Eet smakelijk Shii. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef Shii het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond. Ik ga zo uit eten. Fijne avond! En misschien tot later vanavond.
Apart nummer, weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Tue Track is een Deense (hiphop-)producer die soms ook weleens wat anders wil. Deze merkwaardige track springt eruit deze week. Ik kon 'm niet op YouTube vinden, dus heb ik 'm maar even in de computer opgenomen.![]()
Tue Track - Electro
The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik ook niet, maar bijzonder is het wel. Dus toch maar geselecteerd voor vandaag. Er komt nog veel meer fraais aan. Vooral vorige week was een prima week.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Apart nummer, weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden.
Heel zacht????quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:39 schreef DJ11 het volgende:
The Voice Of Fashion is de oorspronkelijke achtergrondzanger van de hitversie van dit nummer, van een bekend duo. Een remix daarvan, de "Base Mix", vormde weer de basis voor deze cover. Heeeeel zacht in de mix is soms de zanger van de hitversie ook nog te horen...The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik hoorde hem dacht ik luid en duidelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ene Neil Tennant (in de refreinen).
Nu:Gipsy Kings - Baila Me
Sondre Lerche - Follow The River (full version)
Beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:53 schreef livelink het volgende:
Het is een soort mix van een kinderliedje tot een symphonie
De 50% die aan het typen is, neem ik aan?quote:
The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Coloque Seu Canudo
Goed geradenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
De 50% die aan het typen is, neem ik aan?
Dit is wel een lekker zomers plaatjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn weinig artiesten die drie zulke fijne singles op rij afleveren en daar zo weinig aandacht mee krijgen. Deze is van een paar maanden geleden. Hierna zou er maar zo eens een nieuwe kunnen komen...The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Coloque Seu Canudo
The Supermen Lovers feat. Kye Sones - Dancing In The Rain
Ecuador zat bij Duitsland in de poule en won van de Duitsers.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb bitter weinig van het WK gezien nog. Een handvol wedstrijden maar.
2raumwohnung - 36Grad
Ja, dat had ik nog meegekregen. Ik had een gelijkspel voorspeldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ecuador zat bij Duitsland in de poule en won van de Duitsers.
Had je ook voorspeld dat Kaapverdië de tweede ronde zou halen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog meegekregen. Ik had een gelijkspel voorspeld
Münchener Freiheit - So Heiß (single remix)
Prima keuzequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Er was een albumversie en een single remix, Symphonic. Ik heb de laatste maar gekozen:Münchener Freiheit - So Heiß (single remix)
Tristan Brusch - Vierzehn
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je ook voorspeld dat Kaapverdië de tweede ronde zou halen?
quote:
In mijn jaarlijst heeft deze het nipt afgelegd tegen Die Liebe In Maßenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel zijn leukste nummer van diegene die jij gedraaid hebt.
Ik vind het niet te drinkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Het schijnt niet meer te mogen, maarre....Nice Device - Cool Corona (radio edit)
Selve - Run Boy Run
Nee, ik ben thuis blijven werken. In mijn kantoor was het ook dik 31 graden, maar gisteren hield ik het allemaal eigenlijk nog wel vol. Vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:22 schreef Melting het volgende:
Was je nog naar kantoor gegaan gisteren, livelink?
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Met een citroen erin. Wel al heel lang niet meer gedronken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis blijven werken. In mijn kantoor was het ook dik 31 graden, maar gisteren hield ik het allemaal eigenlijk nog wel vol. Vandaag niet meer.
Ik voorspel tijdens deze uitzending nog storm en onweerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan hoop ik maar dat jullie vannacht ook regen krijgen.
Hier voorspellen ze het vanaf middernacht.
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
Nu mét ook een subwoofer bij mijn PC setup, dus beter geluid(maar in de huiskamer nog beter
)
Goedenavond Fogelquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
Nu mét ook een subwoofer bij mijn PC setup, dus beter geluid(maar in de huiskamer nog beter
)
Lighthouse Family - Run
Thunderstruck?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik voorspel tijdens deze uitzending nog storm en onweer
Olaquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
)
Hoi Fogel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
De TT lokte me.
Ingetuned
)
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon moest gisteren dus wel zijn toets nog doen. Echt een onbegrijpelijke beslissing van zijn school. De heenweg ging nog wel, maar terug vielen er al 2 treinen uit omdat de airco het niet meer deed en vervolgens ook nog een aantal bussen, dus hij heeft in de hitte in overvolle treinen en bussen gezeten. Hij was echt helemaal kapot toen hij thuis was. De toets ging ook niet heel goed, daar was het eigenlijk ook te warm voor.
Snollebollekes - Links rechts!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Onderweg in deze uitzending: nog een stuk of 4-5 nieuwe nummers, een verzoekje van Symphonic en we bewandelen het pad van Oranje. Ook is er een artiest die vandaag zichzelf inleidt. Dit en meer
Verzoekjes zijn nog welkom; enige plek is er nog wel.
Blood, Sweat & Tears - Spinning Wheel
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
We gaan het zo horen. Ik voel de bui al hangen...
As do we all.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor hier dus "daar wordt aan de deur geklopt" in....![]()
Hard geklopt, zacht gekloptquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dat is het ook gewoon.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Earth And Fire - Storm And Thunder
Hier wordt ook helemaal niks voorspeld. Noch vandaag, noch morgen. Maar het kan natuurlijk elke minuut wel veranderen.quote:
Ik had het ook al iets harder gezetquote:
Hier ging het vanmiddag lekker losquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wordt ook helemaal niks voorspeld. Noch vandaag, noch morgen. Maar het kan natuurlijk elke minuut wel veranderen.
Eens, en dat gewoon van eigen bodem.quote:
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ging het vanmiddag lekker los
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heetquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, en dat gewoon van eigen bodem.
The Darts. Een tijd niet gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heet
Flora & Fauna?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog een nieuw nummer van eigen bodem aan. Of jullie dat mooi vinden, valt te bezien. Het is van twee broers die een paar jaar geleden al eens hoog in m'n jaarlijst stonden. Hint: er is ook een FOK!-subforum dat zo heet
Kom hierheen voor een cool-cationquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.
Gewoon aansluiten en dit nummer opzetten, dn begrijpt ze het welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
Heb naast de sub overigens ook een bescheiden BT speaker besteld voor het terras, komt helaas donderdag pas.
Hoe is dit aan mijn vriendin ga uitleggen? Gewoon niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
Heb naast de sub overigens ook een bescheiden BT speaker besteld voor het terras, komt helaas donderdag pas.
Maar leg je het wel aan de buren uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
AC/DC - Thunderstruck
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten en dit nummer opzetten, dn begrijpt ze het wel
Neuh. Ze hebben al twee festivals overleefd, dus dan is dit ook goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar leg je het wel aan de buren uit?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Voor Fogel om z'n geluid te testen en voor Melting, die dit toch wel een beetje verwachtte...AC/DC - Thunderstruck
Pol - Sex Machines
Snap ik. Ik was gisteren ziek van de hitte. Vervolgens was er ergens een tuinfeest met DJ, het hele dorp kon meefeesten, dus de ramen konden niet open. Zo blij met die serieuze buien vanmiddagquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt jaloers. Ik zie het vandaag en vannacht echt niet meer zitten.
De afvaller van de week.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Omdat ik nog een verzoekje van Melting heb ontvangen (komt straks) valt er één nieuw nummer af. Dat is best heel aardig; misschien komt het de volgende keer nog langs
* DJ11 voelt een rubriek aankomen...
Dat was wel echt een leuke verrassingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
We zijn niet in de 80s beland en ook niet ergens in de Engelse New Wave-scene. Maar daar halen deze Nederlandse broers wel hun inspiratie vandaan:
Pol - Sex Machines
New Order - World In Motion
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De afvaller van de week.
Mede mogelijk gemaakt door Sonja Bakker
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een DDMomentje. Aangezien het WK gaande is, moest het deze WK-song van New Order maar worden:New Order - World In Motion
Ja, ik ben er vandaag ook niet helemaal lekker van. Hoofdpijn en zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Snap ik. Ik was gisteren ziek van de hitte. Vervolgens was er ergens een tuinfeest met DJ, het hele dorp kon meefeesten, dus de ramen konden niet open. Zo blij met die serieuze buien vanmiddag
Er gaat vaag een belletje rinkelen bij mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Stukken beter dan die voetbalsong die ik steeds in mijn hoofd heb als ze Rudi Völler in beeld hebben.
Klaus&Klaus - Es gibt nur ein Rudi Völler
Kansas - Carry On Wayward Son
Rijkaard Shampoo... macht das Haas Völlerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Stukken beter dan die voetbalsong die ik steeds in mijn hoofd heb als ze Rudi Völler in beeld hebben.
Klaus&Klaus - Es gibt nur ein Rudi Völler
Goede keus!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien we Dust In The Wind al een miljoen keer hebben gehoord, heb ik deze maar uitgezocht voor de speelstad van gisteren....Kansas - Carry On Wayward Son
Beter!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien we Dust In The Wind al een miljoen keer hebben gehoord, heb ik deze maar uitgezocht voor de speelstad van gisteren....Kansas - Carry On Wayward Son
Had je geen plaat met Monterrey?quote:
Ik ga er eens over nadenken. Maar ja, na komende maandag ligt Oranje eruit of ze spelen weer heel ergens anders.quote:
Ik wil helemaal niet naar Mexico!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:09 schreef Melting het volgende:
Kijk.... dat is wel aardig.
We mogen allemaal op kosten van de Zangeres Zonder Naam naar Mexico!
Nee, dit heb ik gewoon helemaal zelf bedachtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
Dit was zeker het verzoekje van Melting?
Ik ook niet, ook niet gratisquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
Dit was zeker het verzoekje van Melting?
Tribalistas - Já Sei Namorar (album version)
Lemaitre feat. The Knocks - We Got U
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan de vinger er ook niet op leggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
Begin klinkt als de begintune van een Nederlandse serie..... weet alleen niet meer welke.
De hele snelle versie van de Fabriek?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:20 schreef Melting het volgende:
Begin klinkt als de begintune van een Nederlandse serie..... weet alleen niet meer welke.
Eet smakelijk straksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten bereiden, maar muziek blijft aan
Ik heb net voor de eerste keer kip pasta pesto gemaakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even wat eten bereiden, maar muziek blijft aan
Mêlée - Built To Last
Nicequote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Deze hoorde ik laatst op de radio en ik bedacht me toen dat ik 'm al veel te lang niet heb gedraaid.Mêlée - Built To Last
2120 - Still You Love Me
Wat bedoel je met indicatie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Als de uitzending afgelopen maandag - het beste van 10 jaar nieuwe muziek - was doorgegaan, had deze plaat ook in de uitzending gezeten. Dat terwijl -ie uit 2026 komt. Indicatie ergens van? ...2120 - Still You Love Me
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ik over een half jaar nog eens naar deze post verwijs
2 Unlimited - Nothing Like The Rain
De buienradar geeft nu wel regen aan bij ons. Het verandert echt nog de hele tijd, maar ik hoop het wel. Gewoon regen dan, geen onweer des doods.quote:
Het is alvast een begin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
De buienradar geeft nu wel regen aan bij ons. Het verandert echt nog de hele tijd, maar ik hoop het wel. Gewoon regen dan, geen onweer des doods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |