Lekker voor als je in bed ligt lijkt mijquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ja is in zo'n lap. Beetje lastig uitleggen. Die zuigt vol met water en doe je dan in de diepvries en dat wordt ijs. Wel lekker ff ja
Zekers, slapen weer met zijn 3en beneden op matrassen. Als ik de slaap niet kan vatten dan ga ik Nederland nog even kijken maar hoop dat ik kan slapen want moet morgen gewoon weer werken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker voor als je in bed ligt lijkt mij
Is een goed idee, ik overweeg ook om op de bank te gaan slapenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers, slapen weer met zijn 3en beneden op matrassen. Als ik de slaap niet kan vatten dan ga ik Nederland nog even kijken maar hoop dat ik kan slapen want moet morgen gewoon weer werken.
Ja scheelt hier wel wat graden met boven. Zijn van plan dit tm zaterdag-zondag nacht te gaan doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een goed idee, ik overweeg ook om op de bank te gaan slapen
Nadeel is dat ik niet met matrassen kan gaan slepen, dus kijk wel hoe het op de bank gaatquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja scheelt hier wel wat graden met boven. Zijn van plan dit tm zaterdag-zondag nacht te gaan doen.
Je moet er toch maar iedere dag aan denken.quote:
Ik van het gezeik eroverquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef Dotteke het volgende:
Ben nu wel klaar met al die waarschuwingen over het weer, je wordt er helemaal knettergek van.
Dan hebben we beide watquote:
quote:
quote:
HerenBolkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |