Ga jij wel eens naar een festival?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verwacht dat het laatste uurtje dat ze de tent helemaal kapot draaien
Ik dacht veel streamen. Kan mij vaag herrineren dat ik je het een keer heb zien typen dat je ging. Maar wist het niet meer zekerquote:
van deze stream was ik vorig jaar nog geweestquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht veel streamen. Kan mij vaag herrineren dat ik je het een keer heb zien typen dat je ging. Maar wist het niet meer zeker
ALs ik soms iets voorbij komen van festivals, als ik die drukte dan zie dan ben ik verbaasd omdat ik dacht jij niet van drukte houdt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van deze stream was ik vorig jaar nog geweest
Ja maar is een andere soort drukte, met een voorspelbare tijdschema en iedereen komt voor het zelfde en beweegt op zelfde ritme, en het is muziek waar ik van hou. Dat is anders dan gewone drukte op straatquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik soms iets voorbij komen van festivals, als ik die drukte dan zie dan ben ik verbaasd omdat ik dacht jij niet van drukte houdt.
Als je er zelf geen last van hebt is dat moeilijk te begrijpenquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar is een andere soort drukte, met een voorspelbare tijdschema en iedereen komt voor het zelfde en beweegt op zelfde ritme, en het is muziek waar ik van hou. Dat is anders dan gewone drukte op straat
Hello Marioquote:
Lol de warmte moet je dan maar denkenquote:
Hey Mario.quote:
Had het gelezenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
die drie kleuren van raketijsjes zijn wel toepasselijk met de weercodes
quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
die drie kleuren van raketijsjes zijn wel toepasselijk met de weercodes
Ik open zelden een topic buiten DTS, maar ik wilde het luchtig proberen te houden, ondanks de ernst van de situatie.quote:
Je had het hier toch verteld? Denk dat ze in KLB niet eens weten wie je bentquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik open zelden een topic buiten DTS, maar ik wilde het luchtig proberen te houden, ondanks de ernst van de situatie.
Will Atkinson & Nifra. De laatste ken jij vast wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verwacht dat het laatste uurtje dat ze de tent helemaal kapot draaien
de eerste ook, die draait morgen op defqon1 en dag daarna is die weer solo terug op lumiquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Will Atkinson & Nifra. De laatste ken jij vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |