Jij snaptquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef D. het volgende:
Ik ga voor broodjes hamburger en friet speciaal trouwens
Als je dat morgen ook lukt ben je goed bezigquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Vandaag heb ik het nog onder de 30 kunnen houden.
Deze warmte is niet te bestrijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:45 schreef chufi het volgende:
Iedereen sterkte met de warmte bestrijding ...
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze warmte is niet te bestrijden.
Ik heb vandaag al een jaar lang geen bier meer gedronken bedenk ik mij net.quote:
OK dan nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een jaar lang geen bier meer gedronken bedenk ik mij net.
Vorig jaar werd ik opgenomen in het ziekenhuis, doe idd maar een frisje.quote:
Gaat het al wel goed met het ziekenhuis?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik opgenomen in het ziekenhuis, doe idd maar een frisje.
Die is er ondertussen alweer bovenop gekomen, het revalidatiecentrum moet nog, daar heb ik ook wat langer gezeten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed met het ziekenhuis?
Je kan iig nog wat soep meenemen voor thuis.quote:
Ow man, dat arme centrumquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er ondertussen alweer bovenop gekomen, het revalidatiecentrum moet nog, daar heb ik ook wat langer gezeten.
Ik zou de Brink én de Dorpsstraat kopen met dat geldquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nou is die nazi musk rijk, te rijk tegenwoordig,
wat kan je doen met zijn vermogen:
https://www.spend-elon-fortune.com/
Laat het maar snel maandag worden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Vanaf maandag kunnen we weer een beetje adem halen.
Wij zijn gezegend aan de kust.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Vanaf maandag kunnen we weer een beetje adem halen.
Hoorde ik net op het nieuws.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat het maar snel maandag worden.
He, ik kan hier ook de ramen open zetten hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wij zijn gezegend aan de kust.
Zeker in het noorden. Ik kan elke avond de ramen openzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |