Wel in 1963quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo erg is Friesland toch ook weer niet om het de hel te noemen.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.
Lolquote:
Ik bestond toen nog niet.quote:
De meeste hier niet, behalve chufiquote:
Ik vermoed dat mijn ouders het koud haddenquote:
De mijne liggen gelukkig naast elkaar. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn ouders het koud hadden
Dat ze jou afgericht hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
Is hier met de hondjes en de poes ook net zo.
Ben jij dan van 1964? Ik dacht dat je mijn leeftijd had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn ouders het koud hadden
Mijn moeder was zwanger in die winter ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij dan van 1964? Ik dacht dat je mijn leeftijd had.
Wat zeg je dat lief.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder was zwanger in die winter ja.63 dus
Ik ben een soort van butler hier. Als er iets niet in orde is of er een deur open moet gaan ze blaffen of miauwen.quote:
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomstquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een soort van butler hier. Als er iets niet in orde is of er een deur open moet gaan ze blaffen of miauwen.
Dit verhaal ken ik ergens van.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomst
Ik blijf wel zoals ik ben dat veranderd niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had Soury ook iets jonger ingeschat.
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomst
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.
Een oude mopperkontquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf wel zoals ik ben dat veranderd niet.
Willen wij dat wel weten?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |