Paar jaar terug hadden we hier zelfs een jonkie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent wel een hoop zat momenteel.
En klopt, ze kunnen best oud worden, ik wist dat voorheen ook niet.
En nu?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we hier zelfs een jonkie.
Ik kijk wel regelmatig maar het is steeds vaker dat ik denk waar kijk ik naar. Die vaste gasten zijn niet grappig een Jan Boskamp was b.v. een gouden kerel, Hans Kraay jr en die beroeps chagrijnig Maarten Spanjer zat daar toch ook wel eens. Daar heb ik ook regelmatig mee aan de bar gezeten, geen vrolijke kerel hoor dat was geen actquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje hart voor de zaak, ze hebben net vakantie gehad.
Een puber gewordem.quote:
Daarvan weet ik ongeveer hoe lang ze meegaan en pas ik me aanquote:
Merk je dat ook zoals bij andere diersoorten of mensen?quote:
Het hangt ook echt van de avond en de sfeer af. Sommige gasten vind ik ook niet te hachelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk wel regelmatig maar het is steeds vaker dat ik denk waar kijk ik naar. Die vaste gasten zijn niet grappig een Jan Boskamp was b.v. een gouden kerel, Hans Kraay jr en die beroeps chagrijnig Maarten Spanjer zat daar toch ook wel eens. Daar heb ik ook regelmatig mee aan de bar gezeten, geen vrolijke kerel hoor dat was geen act
Hij/zij laat wel van zich horen. Dat valt me wel op. En ik kan het fluitje nadoen.Dan is het net of we op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Merk je dat ook zoals bij andere diersoorten of mensen?
Hier zijn ze 3 en 4 jaar dus ik heb nog even te gaan. Dit soort kan tussen de 20 en 30 jaar worden.
Die Genee is echt een enorme slimme kerel super intelligent, ik erger me steeds meer aan die Derksen en geloof ook echt dat er soms wat mis gaat in dat hoofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hangt ook echt van de avond en de sfeer af. Sommige gasten vind ik ook niet te hachelen.
Soms kunnen ze flink te keer gaan ja. En leuk is dat he, hier zijn ook diverse fluitjes en reageren ze ook op bepaalde dingen van mij of als ik even de kamer uit ga of als er ineens een kat binnen is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij/zij laat wel van zich horen. Dat valt me wel op. En ik kan het fluitje nadoen.Dan is het net of we op elkaar reageren.
Johan is dan ook al 76. Hij gaat heel vaak mis bij namen uitspreken valt me op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Genee is echt een enorme slimme kerel super intelligent, ik erger me steeds meer aan die Derksen en geloof ook echt dat er soms wat mis gaat in dat hoofd.
Ja en Maxima die een kleedkamer in liepquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Johan is dan ook al 76. Hij gaat heel vaak mis bij namen uitspreken valt me op.
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms kunnen ze flink te keer gaan ja. En leuk is dat he, hier zijn ook diverse fluitjes en reageren ze ook op bepaalde dingen van mij of als ik even de kamer uit ga of als er ineens een kat binnen is.Allemaal verschillende geluidjes waarvan ik een groot gedeelte nu wel herken wat ze bedoelen.
Terwijl ze toen nog niet eens met Wim Lex kon gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Maxima die een kleedkamer in liep
Ze was nog niet geborenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl ze toen nog niet eens met Wim Lex kon gaan.
Dat was wel even een misser.quote:
Mijn parkiet kijkt mij dan aan met zo'n indringende blik in haar ogen. Dan weet ik wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.
Maar jullie hebben een veel hechtere band.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kijkt mij dan aan met zo'n indringende blik in haar ogen. Dan weet ik wel hoe laat het is.
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk ook echt dat Wilfred Genee wel iets anders wil.
Ik ben afgevallen ... Probeer het af en toe maare ben er dan weer gauw klaar mee..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.
Ik vind zijn interviews op BNR vaak wel goed. Dat is ook een heel andere vorm.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.
Hij is heel goed als interviewer, beetje onderschat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind zijn interviews op BNR vaak wel goed. Dat is ook een heel andere vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |