Ik zat daar net te lezen. Ik klets niet overal maar lurk wel veel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, met het buiten m'n comfortzone treden heb ik het wel gehad geloof ik.
DJMO in KLB / Ventilatie topic #1
Ik volg het wel idd, maar dit toevallig niet helemaal.quote:
Hoi mopperkont.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te melden dat je morgen jarig bent
Hij heeft het over Kansasquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil het niet, dat noodweer, ook al zit het er dik in met deze temperaturen.
Nope. Niet daarom. M'n verjaardag kan me gestolen worden. Ik vlucht niet voor Jan lul al. Jaren naar het buitenland met m'n verjaardag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te melden dat je morgen jarig bent
Ohw, ja daar kan het los gaan straks.quote:
Tja iemand moet het doen. Kan het ook over het weer hebbenquote:
Nog een uur iigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het wel idd, maar dit toevallig niet helemaal.
Slight risk, dat zag ik wel.
En daar waren de heren niet echt blij mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
VI zit morgen ochtend om 07:00 nog in de studio
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Niet daarom. M'n verjaardag kan me gestolen worden. Ik vlucht niet voor Jan lul al. Jaren naar het buitenland met m'n verjaardag.
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.quote:
Nee dat nieuws was wel goed voor een paar betrokken koppies. Ja me hoela ze verdienen er naar, willen die show 2x per dag hebben, dus ze doen het maar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar waren de heren niet echt blij mee.
Dat kan of over Trump, 2 onderwerpen die hier flink over de tong gaan, oh en de parkiet van Eend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja iemand moet het doen. Kan het ook over het weer hebben
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
Beetje hart voor de zaak, ze hebben net vakantie gehad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat nieuws was wel goed voor een paar betrokken koppies. Ja me hoela ze verdienen er naar, willen die show 2x per dag hebben, dus ze doen het maar.
quote:
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan of over Trump, 2 onderwerpen die hier flink over de tong gaan, oh en de parkiet van Eend.
Suske en Wiske en de tochtende zeester.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort Suske en Wiske avontuur op een onbekend caribische zandbank...
Het zijn soms net mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.
zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort Suske en Wiske avontuur op een onbekend caribische zandbank...
Je bent wel een hoop zat momenteel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |