Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef mschol het volgende:
hier waait het ook best goed door gelukkig
kan alleen nog niet echt slapen
Zeester houding?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Succes met in slaap vallen iig. Ook voor de anderen hiero.
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Zeester ze.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.quote:
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.quote:
Ben blij dat mijn baas vanavond belde om te zeggen dat er morgen niet bezorgd hoeft te worden en dat we maandag weer op werk worden verwachtquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.
Oeh dan is het helemaal vervelend dat slapen niet lukt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doen
quote:
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Ik heb nog geen idee. Ligt eraan of ik in slaap val voor die tijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Duidelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.
Met armen en benen wijd liggen op bed, als een zeester.
Nou zeg, zo, nu nog niet, bijna weg hoor.quote:
Nou ja zeg, wat heeft dat dan met een zeester te maken?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.
Noodweer was al geweest toch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aan
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
VI zit morgen ochtend om 07:00 nog in de studioquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Noodweer was al geweest toch.
Of komt er nog meer?
Jij bent toch goed met het weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
Dus je hebt iets nieuws geleerd nu net, ik vind dat altijd leuk als ik weer iets nieuws leer, ook al is het soms totale onzin, nooit te oud om te leren.quote:
Om te melden dat je morgen jarig bentquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
Meh, met het buiten m'n comfortzone treden heb ik het wel gehad geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerden af en toe ergens anders kletsen is niets mis mee, buiten je comfortzone gaan kan soms leuk zijn. Ik probeer het ook wel eens.
Ik wil het niet, dat noodweer, ook al zit het er dik in met deze temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |