Bestaat al minimaal 30 jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar voor iemand zo'n ding in een brievenbus doen, heb diegene uiteraard voor boomer uitgemaakt en verteld dat het digitaal veel makkelijker is, maar ja, iets met nieuwe technologie niet vertrouwen.
Zo kijkt mijn parkiet naar katten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dus die kat is een goede oplossing voor mijn aaibehoefte alleen worden mijn vogels loco als ie binnen komt en de kat denkt dan, oh ja, vogels![]()
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en je krijgt klappen met mijn handtasje ja
Het tocht hier goed doorquote:
Duckaanquote:
Oma Nijn heeft deze:quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.
Hier ook flink de ramen open.quote:
What the kwaak.quote:
Zou zomaar kunnen, diegene wilde er iig niet aan. Wel hard gelachen toen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestaat al minimaal 30 jaar.
Wel een beetje zwaar om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma Nijn heeft deze:
[ afbeelding ]
Chicken, banana, chicken, banana, chicken, bananaquote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:
Sta je er op dan ?quote:
Morgen optijd weer dicht.quote:
quote:
Zoiets.quote:
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Morgen optijd weer dicht.
Het loopt snel op morgenochtend.
Soms heb je datquote:
Tochtig weer.quote:
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |