Ieder zijn favo dier uiteraard. Konijnen zijn schattig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd dol geweest op konijnen
Kreeg ooit tijdens een date te horen dat het niet mannelijk was
En andersom ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel iets "vrouwelijks" in zich
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijven roofdieren![]()
Al zijn die van mij inmiddels zo hoogbejaard dat er een vogeltje naast hen kan landen en ze doen alsnog niks
Ik was niet serieusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.![]()
Lijkt mij dat alle alcohol dan niet meer goed is voor je.
Thanks, ben er ook blij meequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.
Geniet flink van je hoogbejaarde katten.
1000 wodka flessen geloof ik eerderquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, ben er ook blij meeNu wel extra opletten met die hitte
Ja stronteigenwijsquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goed in de gaten houden, meer kun je niet doen nu. Katten zijn eigenwijs.
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.quote:
@mailyquote:
17 graden hier nu.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.
quote:
So hell IS freezing over?quote:
quote:
quote:
Zo erg is Friesland toch ook weer niet om het de hel te noemen.quote:
WTF, bofferd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
https://i.gyazo.com/47c870f6e270ae490d84b81f31d32eb1.png
Ja, zeg ik tochquote:
Hier ook zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |