Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klonk gezellig. Alleen jammmer dat je ze niet allemaal ziet.quote:
De merlinapp de gratisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.quote:
Ik zag dit bij Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dit bij Clarkson's Farm
Goede tip van je fysio.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogel
Hij vertelde mij van die app. Is best leuk als je b uiten zit dat ding aan te zetten om even later te kijken welke vogels je allemaal gehoord hebt.
Ik heb nog geen vreemde vogels in de buurt gespot
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoordequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.
Die vrouw was wel fantastisch in het herkennen van vogels in die aflevering. En het verhaal hoe ze het geleerd had vond ik ook mooi.
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
Wel een hele leuke seriequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al eenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede tip van je fysio.![]()
Ik ga het later proberen, nu te veel tering herrie van andere dingen zoals heien in de buurt.
Vreemde vogels komen vanzelf voorbij, of je app het herkent is een tweede.
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurmanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al een![]()
![]()
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.quote:
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openen ik zat buiten
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.
Oh, dat is helemaal klote dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)
Het is een hele rare vogel
Zeker weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.
Tja, als je alleen bent...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |