Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.
Nu ga ik door jou wel weer vies doordenken
Nog steeds een tof verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meer
Oh gelukkig, ligt het niet aan ons.quote:
Ik weet het wel.quote:
quote:
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij gingquote:
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij ging
Goorlelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Ze zijn in februari 63 getrouwdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.![]()
Ik weet dat je in augustus jarig bent, leeuw, ik dacht de 10e of 11e. Ik was alleen vergeten dat je 10 jaar ouder ben dan ik.
Ohw ik dacht dan van december 63 en geboren in 64 maar je bent in 63 geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn in februari 63 getrouwdIk kwam wat vroeg
En toch was het een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Gloeiende gloeiende, te laat voor dit voor mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Het wordt wel wat ingewikkeld zo.quote:
Dat zei ik toch net, jij was er toen al wel, de meeste hier nog niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
wat ik eerder al melde dat ik in 63 al op het ijs stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |