Jij snaptquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef D. het volgende:
Ik ga voor broodjes hamburger en friet speciaal trouwens
Als je dat morgen ook lukt ben je goed bezigquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Vandaag heb ik het nog onder de 30 kunnen houden.
Deze warmte is niet te bestrijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:45 schreef chufi het volgende:
Iedereen sterkte met de warmte bestrijding ...
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze warmte is niet te bestrijden.
Ik heb vandaag al een jaar lang geen bier meer gedronken bedenk ik mij net.quote:
OK dan nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een jaar lang geen bier meer gedronken bedenk ik mij net.
Vorig jaar werd ik opgenomen in het ziekenhuis, doe idd maar een frisje.quote:
Gaat het al wel goed met het ziekenhuis?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik opgenomen in het ziekenhuis, doe idd maar een frisje.
Die is er ondertussen alweer bovenop gekomen, het revalidatiecentrum moet nog, daar heb ik ook wat langer gezeten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het al wel goed met het ziekenhuis?
Je kan iig nog wat soep meenemen voor thuis.quote:
Ow man, dat arme centrumquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er ondertussen alweer bovenop gekomen, het revalidatiecentrum moet nog, daar heb ik ook wat langer gezeten.
Ik zou de Brink én de Dorpsstraat kopen met dat geldquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nou is die nazi musk rijk, te rijk tegenwoordig,
wat kan je doen met zijn vermogen:
https://www.spend-elon-fortune.com/
Laat het maar snel maandag worden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Vanaf maandag kunnen we weer een beetje adem halen.
Wij zijn gezegend aan de kust.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Vanaf maandag kunnen we weer een beetje adem halen.
Hoorde ik net op het nieuws.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat het maar snel maandag worden.
He, ik kan hier ook de ramen open zetten hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wij zijn gezegend aan de kust.
Zeker in het noorden. Ik kan elke avond de ramen openzetten
Doe maar dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik kan hier ook de ramen open zetten hoor.
Beter nog, dat kan op ieder moment van de dag
Ik zei dat het kon he, niet dat ik het ga doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doe maar dan.
Mijn buurvrouw zet ook alles open bij 30 graden
Ik ga alles open zetten bij 29 gradenquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Doe maar dan.
Mijn buurvrouw zet ook alles open bij 30 graden
Ben jij een klimaatontkenner?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef D. het volgende:
Ik hoopte met de pizza het gesprek een andere kant op te sturen, maar het is alweer het klimaat wat de klok slaat
Slim.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga alles open zetten bij 29 graden![]()
Binnen is het nog steeds 29,5.
Ben jij zo'n beroepsontkenner?quote:
Ik heb een parkiet, dat is min of meer hetzelfde.quote:
Afgedouched thuis?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Na een heel lekker koele dag op kantoor met airco en een ventilator achter me was de weg terug wel even een heel hete sauna
Hier binnen 24.5quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
Het is binnen nog opgelopen tot 30C. Maar inmiddels staat alles open.
29C voelt als een verademing.
Ga ik zo nog doen, en dan gauw weer voor de ventilator kruipenquote:
Waar komt die hitte vandaan?quote:
Frankrijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar komt die hitte vandaan?
Ben je radioactief ofzo? Kom je uit de verkeerde chinese fabriek?
Sauna genotquote:
Krijg je gevarentoeslag?quote:
Hij is al een halve graad gezakt hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar komt die hitte vandaan?
Ben je radioactief ofzo? Kom je uit de verkeerde chinese fabriek?
Huhquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Je kan nog met bankafschriften betalen.
Gefeliciteerd met 1 jaar alcoholvrij zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een jaar lang geen bier meer gedronken bedenk ik mij net.
Patat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef D. het volgende:
Ik ga voor broodjes hamburger en friet speciaal trouwens
Ik moest vorig jaar voor iemand zo'n ding in een brievenbus doen, heb diegene uiteraard voor boomer uitgemaakt en verteld dat het digitaal veel makkelijker is, maar ja, iets met nieuwe technologie niet vertrouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Je kan nog met bankafschriften betalen.![]()
[ afbeelding ]
Verstandig want je zou maar voor niets door de hitte gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Code rood morgen en ik heb om 10.00 een afspraak. Ik ga maar even informeren of dat uberhaupt nog doorgaat
Als dat toepasselijk is wel. En Frankrijk valt wel in die categorie.quote:
Ik had de kat geadopteerd. Kattenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
En na 5 dagen heel de dag door de kat van de buurvrouw weer buitenzetten omdat ie via het openstaande raam steeds binnenkwam, vandaag ineens het idee, ik zet het grote rooster wat ik niet gebruik voor mijn vogelkooi in het open raam. Tot nu toe werkt het, ik ben benieuwd morgen.
En op zich niet erg dat die kat binnenkomt alleen vinden mijn vogels het niet tof dat er iedere keer een kat bij hun kooi staat.
Ze wil hem wel houden vermoed ik en ik vind het een lieverd en hij komt vaak ff miauwen buiten bij mijn voordeur om geaaid te worden alleen gaat het binnen niet goed samen met die vogels.quote:
Ook wel geinig en lang geleden ook gehad maar ik blijf een kattenvrouwtje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wij denken aan konijnen, maar met deze hitte zijn het gesmolten nijnen
Ik ben altijd dol geweest op konijnenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook wel geinig en lang geleden ook gehad maar ik blijf een kattenvrouwtje.![]()
Alleen zijn dierenartsen tegenwoordig tering duur en ik woon ook hoog en moet dan het hele balkon weer af gaan schermen zodat ze niet naar de buren gaan, ja, ik had dat wel gedaan toen we net hier woonde.
Iedere man heeft wel iets "vrouwelijks" in zichquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd dol geweest op konijnen
Kreeg ooit tijdens een date te horen dat het niet mannelijk was
Hij zegt alleen geen bier he?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met 1 jaar alcoholvrij zijn.
Ga zo door en je krijgt klappen met mijn handtasje jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel iets "vrouwelijks" in zich
Het blijven roofdierenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dus die kat is een goede oplossing voor mijn aaibehoefte alleen worden mijn vogels loco als ie binnen komt en de kat denkt dan, oh ja, vogels![]()
Ieder zijn favo dier uiteraard. Konijnen zijn schattig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd dol geweest op konijnen
Kreeg ooit tijdens een date te horen dat het niet mannelijk was
En andersom ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel iets "vrouwelijks" in zich
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijven roofdieren![]()
Al zijn die van mij inmiddels zo hoogbejaard dat er een vogeltje naast hen kan landen en ze doen alsnog niks
Ik was niet serieusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.![]()
Lijkt mij dat alle alcohol dan niet meer goed is voor je.
Thanks, ben er ook blij meequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.
Geniet flink van je hoogbejaarde katten.
1000 wodka flessen geloof ik eerderquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, ben er ook blij meeNu wel extra opletten met die hitte
Ja stronteigenwijsquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goed in de gaten houden, meer kun je niet doen nu. Katten zijn eigenwijs.
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.quote:
@mailyquote:
17 graden hier nu.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.
quote:
So hell IS freezing over?quote:
quote:
quote:
Zo erg is Friesland toch ook weer niet om het de hel te noemen.quote:
WTF, bofferd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
https://i.gyazo.com/47c870f6e270ae490d84b81f31d32eb1.png
Ja, zeg ik tochquote:
Hier ook zoietsquote:
Genietsje Ouwe Seun.quote:
Bestaat al minimaal 30 jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar voor iemand zo'n ding in een brievenbus doen, heb diegene uiteraard voor boomer uitgemaakt en verteld dat het digitaal veel makkelijker is, maar ja, iets met nieuwe technologie niet vertrouwen.
Zo kijkt mijn parkiet naar katten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dus die kat is een goede oplossing voor mijn aaibehoefte alleen worden mijn vogels loco als ie binnen komt en de kat denkt dan, oh ja, vogels![]()
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en je krijgt klappen met mijn handtasje ja
Het tocht hier goed doorquote:
Duckaanquote:
Oma Nijn heeft deze:quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.
Hier ook flink de ramen open.quote:
What the kwaak.quote:
Zou zomaar kunnen, diegene wilde er iig niet aan. Wel hard gelachen toen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestaat al minimaal 30 jaar.
Wel een beetje zwaar om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma Nijn heeft deze:
[ afbeelding ]
Chicken, banana, chicken, banana, chicken, bananaquote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:
Sta je er op dan ?quote:
Morgen optijd weer dicht.quote:
quote:
Zoiets.quote:
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Morgen optijd weer dicht.
Het loopt snel op morgenochtend.
Soms heb je datquote:
Tochtig weer.quote:
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.
quote:
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef mschol het volgende:
hier waait het ook best goed door gelukkig
kan alleen nog niet echt slapen
Zeester houding?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Succes met in slaap vallen iig. Ook voor de anderen hiero.
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Zeester ze.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.quote:
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.quote:
Ben blij dat mijn baas vanavond belde om te zeggen dat er morgen niet bezorgd hoeft te worden en dat we maandag weer op werk worden verwachtquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.
Oeh dan is het helemaal vervelend dat slapen niet lukt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doen
quote:
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Ik heb nog geen idee. Ligt eraan of ik in slaap val voor die tijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Duidelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.
Met armen en benen wijd liggen op bed, als een zeester.
Nou zeg, zo, nu nog niet, bijna weg hoor.quote:
Nou ja zeg, wat heeft dat dan met een zeester te maken?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.
Noodweer was al geweest toch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aan
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
VI zit morgen ochtend om 07:00 nog in de studioquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Noodweer was al geweest toch.
Of komt er nog meer?
Jij bent toch goed met het weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
Dus je hebt iets nieuws geleerd nu net, ik vind dat altijd leuk als ik weer iets nieuws leer, ook al is het soms totale onzin, nooit te oud om te leren.quote:
Om te melden dat je morgen jarig bentquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
Meh, met het buiten m'n comfortzone treden heb ik het wel gehad geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerden af en toe ergens anders kletsen is niets mis mee, buiten je comfortzone gaan kan soms leuk zijn. Ik probeer het ook wel eens.
Ik wil het niet, dat noodweer, ook al zit het er dik in met deze temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
Ik zat daar net te lezen. Ik klets niet overal maar lurk wel veel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, met het buiten m'n comfortzone treden heb ik het wel gehad geloof ik.
DJMO in KLB / Ventilatie topic #1
Ik volg het wel idd, maar dit toevallig niet helemaal.quote:
Hoi mopperkont.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te melden dat je morgen jarig bent
Hij heeft het over Kansasquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil het niet, dat noodweer, ook al zit het er dik in met deze temperaturen.
Nope. Niet daarom. M'n verjaardag kan me gestolen worden. Ik vlucht niet voor Jan lul al. Jaren naar het buitenland met m'n verjaardag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te melden dat je morgen jarig bent
Ohw, ja daar kan het los gaan straks.quote:
Tja iemand moet het doen. Kan het ook over het weer hebbenquote:
Nog een uur iigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het wel idd, maar dit toevallig niet helemaal.
Slight risk, dat zag ik wel.
En daar waren de heren niet echt blij mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
VI zit morgen ochtend om 07:00 nog in de studio
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Niet daarom. M'n verjaardag kan me gestolen worden. Ik vlucht niet voor Jan lul al. Jaren naar het buitenland met m'n verjaardag.
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.quote:
Nee dat nieuws was wel goed voor een paar betrokken koppies. Ja me hoela ze verdienen er naar, willen die show 2x per dag hebben, dus ze doen het maar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar waren de heren niet echt blij mee.
Dat kan of over Trump, 2 onderwerpen die hier flink over de tong gaan, oh en de parkiet van Eend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja iemand moet het doen. Kan het ook over het weer hebben
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
Beetje hart voor de zaak, ze hebben net vakantie gehad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat nieuws was wel goed voor een paar betrokken koppies. Ja me hoela ze verdienen er naar, willen die show 2x per dag hebben, dus ze doen het maar.
quote:
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan of over Trump, 2 onderwerpen die hier flink over de tong gaan, oh en de parkiet van Eend.
Suske en Wiske en de tochtende zeester.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort Suske en Wiske avontuur op een onbekend caribische zandbank...
Het zijn soms net mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.
zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort Suske en Wiske avontuur op een onbekend caribische zandbank...
Je bent wel een hoop zat momenteel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje erg zat van parkieten. Ik wist niet dat die beesten zo lang leefde.
Paar jaar terug hadden we hier zelfs een jonkie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent wel een hoop zat momenteel.
En klopt, ze kunnen best oud worden, ik wist dat voorheen ook niet.
En nu?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we hier zelfs een jonkie.
Ik kijk wel regelmatig maar het is steeds vaker dat ik denk waar kijk ik naar. Die vaste gasten zijn niet grappig een Jan Boskamp was b.v. een gouden kerel, Hans Kraay jr en die beroeps chagrijnig Maarten Spanjer zat daar toch ook wel eens. Daar heb ik ook regelmatig mee aan de bar gezeten, geen vrolijke kerel hoor dat was geen actquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje hart voor de zaak, ze hebben net vakantie gehad.
Een puber gewordem.quote:
Daarvan weet ik ongeveer hoe lang ze meegaan en pas ik me aanquote:
Merk je dat ook zoals bij andere diersoorten of mensen?quote:
Het hangt ook echt van de avond en de sfeer af. Sommige gasten vind ik ook niet te hachelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk wel regelmatig maar het is steeds vaker dat ik denk waar kijk ik naar. Die vaste gasten zijn niet grappig een Jan Boskamp was b.v. een gouden kerel, Hans Kraay jr en die beroeps chagrijnig Maarten Spanjer zat daar toch ook wel eens. Daar heb ik ook regelmatig mee aan de bar gezeten, geen vrolijke kerel hoor dat was geen act
Hij/zij laat wel van zich horen. Dat valt me wel op. En ik kan het fluitje nadoen.Dan is het net of we op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Merk je dat ook zoals bij andere diersoorten of mensen?
Hier zijn ze 3 en 4 jaar dus ik heb nog even te gaan. Dit soort kan tussen de 20 en 30 jaar worden.
Die Genee is echt een enorme slimme kerel super intelligent, ik erger me steeds meer aan die Derksen en geloof ook echt dat er soms wat mis gaat in dat hoofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hangt ook echt van de avond en de sfeer af. Sommige gasten vind ik ook niet te hachelen.
Soms kunnen ze flink te keer gaan ja. En leuk is dat he, hier zijn ook diverse fluitjes en reageren ze ook op bepaalde dingen van mij of als ik even de kamer uit ga of als er ineens een kat binnen is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij/zij laat wel van zich horen. Dat valt me wel op. En ik kan het fluitje nadoen.Dan is het net of we op elkaar reageren.
Johan is dan ook al 76. Hij gaat heel vaak mis bij namen uitspreken valt me op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Genee is echt een enorme slimme kerel super intelligent, ik erger me steeds meer aan die Derksen en geloof ook echt dat er soms wat mis gaat in dat hoofd.
Ja en Maxima die een kleedkamer in liepquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Johan is dan ook al 76. Hij gaat heel vaak mis bij namen uitspreken valt me op.
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms kunnen ze flink te keer gaan ja. En leuk is dat he, hier zijn ook diverse fluitjes en reageren ze ook op bepaalde dingen van mij of als ik even de kamer uit ga of als er ineens een kat binnen is.Allemaal verschillende geluidjes waarvan ik een groot gedeelte nu wel herken wat ze bedoelen.
Terwijl ze toen nog niet eens met Wim Lex kon gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Maxima die een kleedkamer in liep
Ze was nog niet geborenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl ze toen nog niet eens met Wim Lex kon gaan.
Dat was wel even een misser.quote:
Mijn parkiet kijkt mij dan aan met zo'n indringende blik in haar ogen. Dan weet ik wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.
Maar jullie hebben een veel hechtere band.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kijkt mij dan aan met zo'n indringende blik in haar ogen. Dan weet ik wel hoe laat het is.
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk ook echt dat Wilfred Genee wel iets anders wil.
Ik ben afgevallen ... Probeer het af en toe maare ben er dan weer gauw klaar mee..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.
Ik vind zijn interviews op BNR vaak wel goed. Dat is ook een heel andere vorm.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat hij wat vastgeroest zit, hij kan gewoon stoppen geld zat en genoeg nevenactiviteiten.
Hij is heel goed als interviewer, beetje onderschat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind zijn interviews op BNR vaak wel goed. Dat is ook een heel andere vorm.
Wel in 1963quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo erg is Friesland toch ook weer niet om het de hel te noemen.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijv. wanneer het waterbakje bijna leeg is.
Lolquote:
Ik bestond toen nog niet.quote:
De meeste hier niet, behalve chufiquote:
Ik vermoed dat mijn ouders het koud haddenquote:
De mijne liggen gelukkig naast elkaar. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn ouders het koud hadden
Dat ze jou afgericht hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
Is hier met de hondjes en de poes ook net zo.
Ben jij dan van 1964? Ik dacht dat je mijn leeftijd had.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn ouders het koud hadden
Mijn moeder was zwanger in die winter ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij dan van 1964? Ik dacht dat je mijn leeftijd had.
Wat zeg je dat lief.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder was zwanger in die winter ja.63 dus
Ik ben een soort van butler hier. Als er iets niet in orde is of er een deur open moet gaan ze blaffen of miauwen.quote:
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomstquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een soort van butler hier. Als er iets niet in orde is of er een deur open moet gaan ze blaffen of miauwen.
Dit verhaal ken ik ergens van.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomst
Ik blijf wel zoals ik ben dat veranderd niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had Soury ook iets jonger ingeschat.
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren met de auto op het Ijselmeer en ze gleed uit en was bezorgd. Het bleek terecht die zorg, zie hier de uitkomst
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.
Een oude mopperkontquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf wel zoals ik ben dat veranderd niet.
Willen wij dat wel weten?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?
Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.
Nu ga ik door jou wel weer vies doordenken
Nog steeds een tof verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meer
Oh gelukkig, ligt het niet aan ons.quote:
Ik weet het wel.quote:
quote:
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij gingquote:
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij ging
Goorlelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Ze zijn in februari 63 getrouwdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.![]()
Ik weet dat je in augustus jarig bent, leeuw, ik dacht de 10e of 11e. Ik was alleen vergeten dat je 10 jaar ouder ben dan ik.
Ohw ik dacht dan van december 63 en geboren in 64 maar je bent in 63 geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn in februari 63 getrouwdIk kwam wat vroeg
En toch was het een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Gloeiende gloeiende, te laat voor dit voor mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Het wordt wel wat ingewikkeld zo.quote:
Dat zei ik toch net, jij was er toen al wel, de meeste hier nog niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
wat ik eerder al melde dat ik in 63 al op het ijs stond
Johquote:
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijdquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijd
Noem je hem nou bijna 2000 jaar oud?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zei ik toch net, jij was er toen al wel, de meeste hier nog niet.
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijd
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem je hem nou bijna 2000 jaar oud?
Kan je beter tegen mijn moeder zeggen, en ja ze leeft nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.
Zou niet durven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je beter tegen mijn moeder zeggen, en ja ze leeft nog.
Bij mij mislukt de eerste nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.
Geef je groot gelijkquote:
Zweet breekt me nu al uit.quote:
Heb ik na al die jaren ook nog last vanquote:
Heeft je broer ook een bijnaam ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik na al die jaren ook nog last van
We hebben allemaal dezelfdequote:
Wel makkelijk om te roepen wanneer jullie binnen moesten komen.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:55 schreef mschol het volgende:
ik weet niet of het een goede morgen is..
het is vooral een veel te vroege morgen
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogelsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:59 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom heb ik alleen een mogge neergezet, zoals meestal.
Veel te vroeg, hier hadden om half 6 een paar meeuwen, kraaien en eksters een feestje met afval.
Waardoor mijn vogels ook ineens dachten, we gaan mee doen met die herrie.
Nu staat alles al enige tijd open hier, alle deuren en ramen, het enige voordeel van dat ik tyfus vroeg uit mijn bed ben.
Zo, dat is eruit.
Orkestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klonk gezellig. Alleen jammmer dat je ze niet allemaal ziet.quote:
De merlinapp de gratisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.quote:
Ik zag dit bij Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dit bij Clarkson's Farm
Goede tip van je fysio.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogel
Hij vertelde mij van die app. Is best leuk als je b uiten zit dat ding aan te zetten om even later te kijken welke vogels je allemaal gehoord hebt.
Ik heb nog geen vreemde vogels in de buurt gespot
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoordequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.
Die vrouw was wel fantastisch in het herkennen van vogels in die aflevering. En het verhaal hoe ze het geleerd had vond ik ook mooi.
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
Wel een hele leuke seriequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al eenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede tip van je fysio.![]()
Ik ga het later proberen, nu te veel tering herrie van andere dingen zoals heien in de buurt.
Vreemde vogels komen vanzelf voorbij, of je app het herkent is een tweede.
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurmanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al een![]()
![]()
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.quote:
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openen ik zat buiten
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.
Oh, dat is helemaal klote dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)
Het is een hele rare vogel
Zeker weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.
Tja, als je alleen bent...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |