Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartementquote:
Hier ook en zal nog wel een aantal dagen aanhouden.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartement
Ja duurt even voordat de warmte eruit is.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voelt wel nog steeds benauwd in mijn appartement
Jij hebt ook overal een middeltje voor, echt een apothekerquote:
Hopelijk val ik zo in slaap en is het over een uurtje of 6 wel beterquote:Op zondag 28 juni 2026 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja duurt even voordat de warmte eruit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Hoop het ook voor jou Bos.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk val ik zo in slaap en is het over een uurtje of 6 wel beter
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef EvilSkittle het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat duck butter is:@maily @greysbones @KissingbirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Zeer aangenaam. Was ook wel even nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, het is nu prima te doen in huis en buiten. Heerlijk dat buitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |