abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142904
TS neemt vandaag deel aan een verplichte 2 jaarlijkse EHBO cursus.

Deze vindt plaats in een klassiek stationsgebouw langs het spoor. Op zich een prachtige locatie, historisch en aangenaam vertoeven buiten langs een lommerijke laan. Echter is de boel niet met airco uitgevoerd en is het in het (les)lokaal bij binnenkomst al ruim 28 graden. Alle ramen staan gelukkig op dit moment tegen elkaar open zodat een min of meer fris briesje wat verkoeling brengt, maar ik vrees het ergste voor de rest van de dag...

Klacht: de hele dag EHBO cursus onder het juk van de brandende zon. :( 8-)


Antiklacht: 1 deelneemster van Oekraïense afkomst ziet er wel héél appetijtelijk uit :9~
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:11:47 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221142985
De antiklacht verzacht het allemaal hopelijk een beetje. Ik weet wel dat de appetijtelijk uitziende dames mijn dagbesteding iets dragelijker maken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:14:44 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_221143002
quote:
stationsgebouw langs het spoor.
Goh, je verwacht het daar niet he?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221143071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Goh, je verwacht het daar niet he?
Ik dacht, ff inkoppertje voor mijn fok matties die nu al van de hitte bevangen zijn. O-)
pi_221143289
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:57 schreef YoopY het volgende:
TS neemt vandaag deel aan een verplichte 2 jaarlijkse EHBO cursus.

Deze vindt plaats in een klassiek stationsgebouw langs het spoor. Op zich een prachtige locatie, historisch en aangenaam vertoeven buiten langs een lommerijke laan. Echter is de boel niet met airco uitgevoerd en is het in het (les)lokaal bij binnenkomst al ruim 28 graden. Alle ramen staan gelukkig op dit moment tegen elkaar open zodat een min of meer fris briesje wat verkoeling brengt, maar ik vrees het ergste voor de rest van de dag...

Klacht: de hele dag EHBO cursus onder het juk van de brandende zon. :( 8-)


Antiklacht: 1 deelneemster van Oekraïense afkomst ziet er wel héél appetijtelijk uit :9~
Ah, Ah, Ah, Ah, staying alive, staying alive
pi_221143410
Ja dan leer je meteen wat je moet doen bij oververhitting.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_221143685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Cor_Minderhout het volgende:

[..]
Ah, Ah, Ah, Ah, staying alive, staying alive
dum, dum, dum, another one bites the dust... |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')