Goh, je verwacht het daar niet he?quote:stationsgebouw langs het spoor.
Ik dacht, ff inkoppertje voor mijn fok matties die nu al van de hitte bevangen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Goh, je verwacht het daar niet he?
Ah, Ah, Ah, Ah, staying alive, staying alivequote:Op donderdag 25 juni 2026 08:57 schreef YoopY het volgende:
TS neemt vandaag deel aan een verplichte 2 jaarlijkse EHBO cursus.
Deze vindt plaats in een klassiek stationsgebouw langs het spoor. Op zich een prachtige locatie, historisch en aangenaam vertoeven buiten langs een lommerijke laan. Echter is de boel niet met airco uitgevoerd en is het in het (les)lokaal bij binnenkomst al ruim 28 graden. Alle ramen staan gelukkig op dit moment tegen elkaar open zodat een min of meer fris briesje wat verkoeling brengt, maar ik vrees het ergste voor de rest van de dag...
Klacht: de hele dag EHBO cursus onder het juk van de brandende zon.![]()
Antiklacht: 1 deelneemster van Oekraïense afkomst ziet er wel héél appetijtelijk uit![]()
dum, dum, dum, another one bites the dust...quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
Ah, Ah, Ah, Ah, staying alive, staying alive
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |