Vooruuit dan omdat jij het bentquote:
O dat is makkelijk en lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twee blikken, met cherrytomaat.
Ui en knoflook gesneden, wat gember, sambal, tomaatpuree, beetje suiker voor de balans, zout, peper, kippenbouillon.
Zo gepiept.
Yup.quote:
Doe je er nog gehaktballetjes in en vermicceli?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup.
Echt helemaal from scratch met eerst tomaten koken en ontvellen doe ik eigenlijk nooit, zeker niet omdat bliktomaten altijd perfect rijp zijn itt verse uit de supermarkt.
Vandaag niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je er nog gehaktballetjes in en vermicceli?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je er nog gehaktballetjes in en vermicceli?
Afgeknepen drol van Dries.quote:
Gekookt ei bij de soep?quote:
Heb je ze wel eens gegeten?quote:
Nee, om in het fjord te gooien natuurlijkquote:
Depriwave nu al aanwezig?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
Totale daglichtperiode is 16:47 uur. Dat is 1 minuten korter dan vorige week.
Waar mijn zoon woont gaat de zon 13 juli pas weer onder.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
Totale daglichtperiode is 16:47 uur. Dat is 1 minuten korter dan vorige week.
enn in de winter wekenlang geen daglichtquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar mijn zoon woont gaat de zon 13 juli pas weer onder.
Vrijmiboooquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want ik volg stream van Luminosity
Bekijk deze YouTube-video
volgende week proberen dan maar, alvast voor de volgende hittegolfquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik baal
Vanochtend een ventilator gespot die ik wou hebben (portemonnee vergeten) kom later terug zijn ze weg. Nu 2 tafelmodel ventilator gekocht maar niet die ik wou en de zoektocht is te warm weg motivatie om naar een amdere winkel te gaan.
Beetje teleurgesteld
Ja precies, bulken! Ik blijf scherpquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgende week proberen dan maar, alvast voor de volgende hittegolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |