Eigenlijk is de kans 50%. Of ze is jarig op de dag die je noemt, of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ietsje minder toch. Want de kans dat het 29 Feb is dat is kleiner dan alle andere dagen.
Nope. Niet helemaal, want de kans dat ze op 29 februari is geboren slechts 1 X per vier jaar, en dit jaar en volgend jaar zijn geen geen schrikkeljaren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is wel correct en tevens juist eigenlijk.
Ja tenzij je Jezus heet. Dan is het de vraag of je überhaupt ooit geboren bent of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk is de kans 50%. Of ze is jarig op de dag die je noemt, of niet.
Dit is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef DJMO het volgende:
En volgens mijn gegevens is @:moonlight vandaag jarig.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weten jullie wanneer ik jarig ben
Ik vind jullie lief
quote:
Ergens einde van het jaar?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weten jullie wanneer ik jarig ben
Ik vind jullie lief
Oke, 1/365,25quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ietsje minder toch. Want de kans dat het 29 Feb is dat is kleiner dan alle andere dagen.
Nou, dat klopt ook weer niet, want schrikkeljaren zijn niet elke 4 jaar. Sommige eeuwjaren zijn geen schrikkeljaren als het niet deelbaar door 400 is. Bijvoorbeeld het jaar 1900, of het jaar 2100 zijn geen schrikkeljaren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Niet helemaal, want de kans dat ze op 29 februari is geboren slechts 1 X per vier jaar, en dit jaar en volgend jaar zijn geen geen schrikkeljaren.
Interessant.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat klopt ook weer niet, want schrikkeljaren zijn niet elke 4 jaar. Sommige eeuwjaren zijn geen schrikkeljaren als het geen veelvoud van 400 is. Bijvoorbeeld het jaar 1900, of het jaar 2100 zijn geen schrikkeljaren.
Wanneer ben jij jarig?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Interessant.
Kan je dat wat meer uitleggen?
nopequote:
Niet zo moeilijk. Ik heb haar op Facebook, en die stuurt me altijd een herinnering als vrienden jarig zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist.
Ah, da's handig. Beter dan een schriftje waar je actief in moet kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ik heb haar op Facebook, en die stuurt me altijd een herinnering als vrienden jarig zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ik heb haar op Facebook, en die stuurt me altijd een herinnering als vrienden jarig zijn
Dat is ook niet zo moeilijk te raden we hebben haar al gefeliciteerd, ik verwachte wel een felicitatie topicquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef DJMO het volgende:
En volgens mijn gegevens is @:moonlight vandaag jarig.
Ik had net m'n ogen open toen ik sloot en opende. Ik had alleen aandacht voor koffie en een peuk gvd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk te raden we hebben haar al gefeliciteerd, ik verwachte wel een felicitatie topic
A zo, wel jammer zat er de hele tijd op te wachten en toen het moment daar was, was ik er net niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had net m'n ogen open toen ik sloot en opende. Ik had alleen aandacht voor koffie en een peuk gvd.
Verkeerd gegokt,quote:
22 februariquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt,
Maar is niet belangrijk hoor, was alleen benieuwd of GG het wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |