Mensen waren niet blij dat ze na verbouwing geen kant en klare maaltijden meer verkopen, alleen groente en fruit en kaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die verkopen lekkere maaltijd hoor
Vorige week had ik tuinbonen met spek aan krieltjes en vandaag rundvlees me boontjes en kleine stukjes aardappe.
Smaakt heel goed beter dan die kant en klare maaltijden van de ah
O dat snap ik, hopelijk gaat het hier ook niet weg. Eerder hadden ze veel meer, nu hebben ze veel voorverpakt staan, en dat is voor mij altijd veel te veel. Los kan je zelf pakken hoeveel je wilquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen waren niet blij dat ze na verbouwing geen kant en klare maaltijden meer verkopen, alleen groente en fruit en kaas
Koop dan een voortaan ook gewoon echte kibbeling!quote:
Kan niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koop dan een voortaan ook gewoon echte kibbeling!
Lijkt mij echt niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:36 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen rode wijn waterijsjes maken
Voor degene die zich daar vragen over stellen: de wijn moet zeker 10 minuten ingekookt worden zodat de alcohol verdampt
Denk dat het hier drukker dan normaal ‘s nachts zal zijn door de warmte. Normaal ik al lang in bed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:10 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil deze plaknacht een puntrijke maken
valt tegen qua drukheidquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het hier drukker dan normaal ‘s nachts zal zijn door de warmte. Normaal ik al lang in bed.
Ik zag twee masterberenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:55 schreef Homijn het volgende:
De leermeester van Masberum heette trouwens Masterberum. Dit geheel terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |