Meer raar dat mensen onthouden wat jij hebt gezegd terwijl jij niet weet welke baan je hebtquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow oke. Wist niet meer dat ik het vermeld had. Grappig dat mensen dit onthouden
Ja ik zie hetquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sommige mensen houden letterlijk een dagboekje bij over de users hier. Pas dus maar op je tellen
Ja dacht ik al wel. Voor bijna niemand is dit meer leukquote:
Klopt ik let op alles en iedereen, en lees alles.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sommige mensen houden letterlijk een dagboekje bij over de users hier. Pas dus maar op je tellen
is ook een restaurant in de Bib Gourmand, dan is het zonde als je er niet van kan genieten met slechte eetlustquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik al wel. Voor bijna niemand is dit meer leuk
Ja je was het al vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow oke. Wist niet meer dat ik het vermeld had. Grappig dat mensen dit onthouden
Ow ja dat kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook onthouden.. vraag me niet waarom. Soms leggen mensen een link of iets bij anderen. Dat had ik ook met jouw beroep
Ook dit wist ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik let op alles en iedereen, en lees alles.
Het zijn zulke specifieke details dat het onderbewustzijn het registreert en ophaalt als het er over gast.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow ja dat kan.
Maar ja ik ben juridisch adviseur bij gemeente den haag. Geen idee dat mensen daar veel waarde aan hechten
dan weten ze bij wie ze moeten zijn bij WOO-vezoekenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow ja dat kan.
Maar ja ik ben juridisch adviseur bij gemeente den haag. Geen idee dat mensen daar veel waarde aan hechten
Ow nee ik weet het wel hoor. Maar er wordt hier veel op je gelet blijkbaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Meer raar dat mensen onthouden wat jij hebt gezegd terwijl jij niet weet welke baan je hebt
Ja dat ik het gezegd heb wel.quote:
Ja apart welquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zijn zulke specifieke details dat het onderbewustzijn het registreert en ophaalt als het er over gast.
Je kan iedereen zitten te flauwekullen maar mij niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow nee ik wert het wel hoor. Maar er wordt hier veel op je gelet blijkbaar
[..]
Ja dat ik het gezegd heb wel.
Ik heb nog een eigen parkeerplaats nodigquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan weten ze bij wie ze moeten zijn bij WOO-vezoeken
Ergens vind ik je diep van binnen een zure kut, maar aan de andere kant heb ik ook bewondering voor je bijna fotografische geheugen. (waar ik zelf ook lat van heb overigens.)quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik let op alles en iedereen, en lees alles.
Wat bedoel.je?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan iedereen zitten te flauwekullen maar mij niet.
Ja jullie hebben beide lat van een super fotografisch geheugen en zijn beide niet zuurquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens vind ik je diep van binnen een zure kut, maar aan de andere kant heb ik ook bewondering voor je bijna fotografische geheugen. (waar ik zelf ook lat van heb overigens.)
Gewoon negeren en niet happenquote:
Voor een woo verzoek kun je gewoon bij je eigen gemeente aankloppen. Daar heb je den Haag niet voor nodig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan weten ze bij wie ze moeten zijn bij WOO-vezoeken
Precies wat DJMO zegt. Zo is er ook iemand met een baan waar niet veel over gezegd kan worden vanwege landsbelang. Dat onthoud je.. En niet alleen qua werk maar ook bv hobby's van iemand of gewoon verhalen van de persoon zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ow nee ik wert het wel hoor. Maar er wordt hier veel op je gelet blijkbaar
[..]
Ja dat ik het gezegd heb wel.
Laat ik maar mijn mond houdenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens vind ik je diep van binnen een zure kut, maar aan de andere kant heb ik ook bewondering voor je bijna fotografische geheugen. (waar ik zelf ook lat van heb overigens.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |