Hoe gaat het met de warmte, heeft ze er veel last van?quote:
Jep alles goed. Zoon heeft nu schoolvakantie dus hebben we meer vrijheidquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is hier zoals altijd vochtig warm, vrijdag gaat het richting de 39 graden
Dat is een voordeel he als je zo lekker dicht bij het strand woont.
Ja hier alles oké, bij jou ook?
Fijn te horen. Wat zijn ze al vroeg met vakantie daar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep alles goed. Zoon heeft nu schoolvakantie dus hebben we meer vrijheid
Het gaat opzich goed.. ze is wat meer hangerig maar niet zeurderig. Ze slaapt overdag wat meerquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de warmte, heeft ze er veel last van?
Ja vroeg hier idd, maar ik vind het wel prettig. Alleen binnen Griekenland dit jaar. Beetje 'reis moe'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Wat zijn ze al vroeg met vakantie daar.
Gaan jullie nog ergens naar toe?
Is ook niet erg toch, je woont in een mooi land, mensen betalen er geld voor om er op vakantie tegaanquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vroeg hier idd, maar ik vind het wel prettig. Alleen binnen Griekenland dit jaar. Beetje 'reis moe'.
Dit is wel waar inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch, je woont in een mooi land, mensen betalen er geld voor om er op vakantie tegaan
Ja kan zo je huis uit lopen naar het strand, en dan gewoon lekker in je eigenhuis terug komen.
Alles beter dan een hotel is mijn mening
Ja, blijf ik uit de buurt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Het toeristenseizoen komt er weer aan, merk je daar nog wat van?
Geniet van je dag Laforest, en eet smakelijk. Tot latersssquote:Op donderdag 25 juni 2026 06:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, blijf ik uit de buurt.
Ik ga even eten en de boel voorbereiden. Tot laters
Koud geworden zeker? Even opwarmen in de ping.quote:
Nee lauw, prima drinkbaarquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud geworden zeker? Even opwarmen in de ping.
Doe jij dat echt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koud geworden zeker? Even opwarmen in de ping.
Koud gaat er net zo makkelijk in hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ogen dicht en naar binnen gooien.
Warm is beter iddquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
Vind koffie koud drinken nu ook niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |