abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221214872
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:21 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Misschien deels waar, maar hij kan vooral niet tegen mensen die op anderen neerkijken en arrogant en elitair uit de hoogte doen. Dat heb ik in al die jaren wel gemerkt, dat triggert bij hem echt iets tot in zn ziel, en dat valt alleen maar te prijzen. Als je dan als gast “zijn” publiek gaat beledigen meerdere keren in dezelfde uitzending, dan vraag je om een reactie. En dat Gijp zelf ook het een en ander mankeert valt niet te ontkennen natuurlijk, maar wie niet?
Ik vind Van Rossem ook wel irritant, maar die twee van Extinction Rebellion zaten daar gewoon uit te leggen waarom ze bij die club zaten. Als je daar niet tegen kunt, nodig ze dan niet uit. Ze zaten daar niet om over het nieuwste nummer van Gerard Joling te praten.
pi_221215096
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:21 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Misschien deels waar, maar hij kan vooral niet tegen mensen die op anderen neerkijken en arrogant en elitair uit de hoogte doen. Dat heb ik in al die jaren wel gemerkt, dat triggert bij hem echt iets tot in zn ziel, en dat valt alleen maar te prijzen. Als je dan als gast “zijn” publiek gaat beledigen meerdere keren in dezelfde uitzending, dan vraag je om een reactie. En dat Gijp zelf ook het een en ander mankeert valt niet te ontkennen natuurlijk, maar wie niet?
En juist dat is ontzettend hypocriet. Door alle personen waar die overpraat 'dat ventje' 'dat meisje' 'dat jochie' te noemen. Dat vind ik wel zo kleinerend. Derksen doet hetzelfde, en 9 van de 10 keer bij mensen waar ze de naam echt wel van weten, puur effectbejag.
pi_221215103
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Sociaal gestoord gaat misschien wat ver maar ik neem aan dat iedereen het er wel over eens is dat die man niet vooraan stond bij het uitdelen van sociale vaardigheden. En dat is overigens niet raar voor de wat slimmere mens, maar arrogantie en elitair gedrag wat hij constant vertoont is dat zeker wel! Noemt zich Amerika kenner maar ik heb in Amerika gewoond en ik kan je verzekeren: waar in Amerika je ook komt (en die verschillen zijn er flink) overal zien ze een type als van Rossem als de absolute tegenpool van de gemiddelde Amerikaan. Hij is exact het type wat ze intens verafschuwen daar: zuur, sarcastisch, depressief/negatief, elitair en sociaal zeer zwak/nul charisma. Dat uitgerekend hij constant mag/mocht oordelen op nationale TV over de gemiddelde Amerikaan en zich Amerika expert noemt is daarom extra saillant.
Je hoeft geen kater te zijn om dierenarts te zijn he, wat een vreemde analogie maak je hier. Jij hebt er gewoond, kent andere type mensen dan Van Rossem en daarom kan Van Rossem geen expert zijn :?

Maargoed, ik mag graag naar Van Rossem luisteren maar ook VI; ongetwijfeld ben ik niet de enige die in dat VENN-Diagram zit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221215969
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:30 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik vind Van Rossem ook wel irritant, maar die twee van Extinction Rebellion zaten daar gewoon uit te leggen waarom ze bij die club zaten. Als je daar niet tegen kunt, nodig ze dan niet uit. Ze zaten daar niet om over het nieuwste nummer van Gerard Joling te praten.
Ja dat vond ik ook wel hoor, Gijp mankeert ook zeker genoeg, als de Brienoord (spel je dat goed?) brug open stond durfde die ooit een behoorlijke tijdje niet naar de uitzending te rijden :D maar qua menselijkheid is die wel top vaak en hij heeft een gruwelijke hekel aan arrogante/elitaire mensen en dat valt hem te prijzen.
pi_221215989
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:44 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Je hoeft geen kater te zijn om dierenarts te zijn he, wat een vreemde analogie maak je hier. Jij hebt er gewoond, kent andere type mensen dan Van Rossem en daarom kan Van Rossem geen expert zijn :?

Maargoed, ik mag graag naar Van Rossem luisteren maar ook VI; ongetwijfeld ben ik niet de enige die in dat VENN-Diagram zit.
Dat is zeker waar, misschien legde ik het verkeerd uit. Maar als je als bedrijf dat electrische auto’s maakt dagelijks op TV een bedrijf dat diesels fabriceert gaat analyseren maakt het het allemaal net even wat minder geloofwaardig in mijn ogen. Dat is alleen wat ik bedoelde. En tuurlijk kan een bedrijf dat electrische auto’s bouwt wel expert zijn op diesel gebied dat staat er natuurlijk los van. Misschien is deze vergelijking wat beter :) De persoonlijkheid van van Rossem en de gemiddelde Amerikaan is gewoon water en vuur, en elke keer als ik hem ergens op TV als “Amerika expert” duiding zag/zie geven, moest/moet ik daar een beetje aan denken.
  donderdag 2 juli 2026 @ 16:58:29 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221216584
In de uitzending om 19.55 uur zit Maurice Steijn aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 22.55 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
pi_221216784
Heb nog les gehad van Van Rossem in Utrecht. Hij was een middelmatige universitair docent. Had weinig visie en inzicht. Kon wel aangenaam ratelen, maar dan feitenvrij. Heb ook nog een paar boeken van hem gelezen, maar die waren een aanfluiting voor een hoogleraar: feitenvrij en vnl zijn persoonlijke mening. Hij was eerder in zijn schrijven en spreken een aardige columnist en die eigenschap heeft ervoor gezorgd dat hij bij de tv gevraagd werd.
pi_221217654
Raar begin een kwartier verhalen die we al 10x hebben gehoord over trainers
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:09:39 #209
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221220103
En het gaat weer over seks _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221220145
Ik word echt kotsmoe van die monteur act. :r
pi_221220148
:')
pi_221220150
Ik word zo hondsberoerd van dat monteurtje.
pi_221220151
Hier moet Proforto toch minimaal een miljoen voor hebben betaald, wat een act :')
pi_221220157
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt kotsmoe van die monteur act. :r
Terechte klacht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221220174
Johan moet het weer over Cuby & The Blizzards hebben. De hele doelgroep van dit programma interesseert dat geen sier. Denk dat JdM al weer aan de bel getrokken heeft.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:23:25 #217
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221220179
Ik hoop echt dat niemand iets bij proforto koopt
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:42:10 #218
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221220243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo hondsberoerd van dat monteurtje.
Haha, dat is nou precies wat ze willen.

Herhaling werkt, ook als je het irritant vindt.
Als je een merknaam vaak hoort, voelt die later bekender. En “bekend” wordt door je brein sneller vertrouwd dan iets totaal onbekends. Daarom hoor je soms eindeloos dezelfde slogan.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 03:35:19 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221220879
Binnenkort nieuwe veiligheidsschoenen halen. Maar NIET bij Profonto
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:17:20 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221222433
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort nieuwe veiligheidsschoenen halen. Maar NIET bij Profonto
_O_ ^O^
pi_221222450
Ik vond Proforto als sponsor bij De Eerste De Beste echt top maar die sympathie verliezen ze wel snel zo ja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221222693
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:

Patty Brard en Antoine van de Vijver
Tanja Jess en Charly Luske
Natasja en René Froger
Carry en Geert-Jan Knoops
Remy en Renate Bonjasky

Natasja en René Froger, kan het oninteressanter?
pi_221222907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:

Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky

Ja dat kan.
Tanja Jess en Charly Luske.
pi_221222911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:

Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky

Ja dat kan wat dacht je van Tanja en Charly?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:45:29 #225
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221222914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja dat kan.
Tanja Jess en Charly Luske.
Hun kind is TRANSFORMER.

Open deuren genot incoming.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!