Ik denk eerder dat het hem gewoon dwars zit om als oudete weggezet te worden. Maar blijft speculerenquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Goh, 6 weken 2 uitzendingen per dag... Dat zag niemand aankomen. Gelukkig zijn ze op vrijdag vrij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Mike het volgende:
Genee hintte erop dat er achter de schermen al wat meer speelde. Maar eens zien dan of Derksen het het hele WK volhoudt.
Lekker onverwachte opmerking idd van Valentijntje. 't zonnetje.quote:
lolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef DrDentz het volgende:
"40 jaar geleden gaf ik elke vrouw een beurt, er lopen overal kinderen van mij rond"
Johan 40 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Eens. Echt een stelletje hypocrieten dat ze dat dan niet uploadenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Dit zou toch leuk zijn op hun YouTube kanaal
Wel of geen ladyshave, volgens mij neukt ie graag buiten de deur.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ladyshave verhaal geloven op basis van een suïcidale narcistische Tukker.
Dit ja. Hij reageert ook vaak paniekerig als het te sprake komt (of dreigt te komen).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel of geen ladyshave, volgens mij neukt ie graag buiten de deur.
Maar een punt pleit wel voor VI op Youtube. Ze schakelen de reacties of de mogelijkheid tot reageren niet uit. Dus zo laf zijn ze niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef DrDentz het volgende:
Alle saaie fragmenten zetten ze op YouTube maar niet de beef tussen Johan en Wilfred
Dat sws, en Johan weet dat ook, maar hij is geen juicekanaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel of geen ladyshave, volgens mij neukt ie graag buiten de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |