Wel leuk idd. Hopelijk na de zomer wel weer een nieuwe versie/sponsor. De 50+ bezoeker van de week ofzo en dat die iets geks overkomt of een droom waarmaakt.quote:
Lijkt me geen geschikte host.quote:
https://www.hln.be/bv/mod(...)en-ons-zit~a5a07797/quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me geen geschikte host.
Wie was die Valentine trouwens? 9.8/10
valentine besardquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me geen geschikte host.
Jup. Zich helemaal druk maken om de kijkcijfers. Aandoenlijk wel.quote:
"Valentine is heel belangrijk voor mij..."quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een stomme doos was dat zeg, die ging ook zelf geloven dat haar bijdrages heel interessant waren.quote:
NSB'er?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:41 schreef spleeh het volgende:
Dacht dat die Ruben van de verkeerde kant was met dat geverfde haar
Heeft die nog ergens een baan? Apart hoe snel iemand komt en ook weer verdwijntquote:Op donderdag 9 juli 2026 10:32 schreef NY_Giant het volgende:
Geen spoor overigens nog van Roxane Knetemann, zelfs niet tijdens de tour. Goede zaak!
Zo heel apart is dat toch niet? Ze werd geforceerd gepusht, maar is eigenlijk vrij irritant en voegt weinig (lees: niks) toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft die nog ergens een baan? Apart hoe snel iemand komt en ook weer verdwijnt
Ik zie wel dat ze een Tour-podcast heeft bij het AD, kun je daarvan leven?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijkbaar was zelfs de NOS ook wel een beetje klaar met haar:quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)baas-leven-van-huur/quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie wel dat ze een Tour-podcast heeft bij het AD, kun je daarvan leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |