Dat zegtie elk toernooi, iets als: de eerste 1-3 weken kan je overslaan, daarna begint ‘t pas.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Niemand die het opviel dat Gijp gisteren zei dat hij voortaan de eerste 3 weken van het WK overslaat? ('niet voor mij'). Wat doe je dan nog een maand lang op tv? Ben benieuwd of het maandje vakantie straks echt genoeg is om de boel weer te resetten. Alles lijkt erop dat het na volgende zomer klaar is want Johan begint er echt tegenop te zien en voor de rest is het allemaal een herhaling van zetten afgelopen seizoen.
En Genee wil eigenlijk naar RTL, en Johan wil trouw blijven aan Sjon de Molquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Niemand die het opviel dat Gijp gisteren zei dat hij voortaan de eerste 3 weken van het WK overslaat? ('niet voor mij'). Wat doe je dan nog een maand lang op tv? Ben benieuwd of het maandje vakantie straks echt genoeg is om de boel weer te resetten. Alles lijkt erop dat het na volgende zomer klaar is want Johan begint er echt tegenop te zien en voor de rest is het allemaal een herhaling van zetten afgelopen seizoen.
Vreselijk domme tokkie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:27 schreef DrDentz het volgende:
Estavana Polman wordt vaste tafelgast bij Vandaag Inside op SBS6. De oud-handbalinternational gaat maandelijks aanschuiven in de talkshow, vertelde presentator Wilfred Genee maandagavond in de uitzending.
https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html
Lekker ordinair, lekker gewoon
Waarom is een album maken eigenlijk zo duur? Gewoon een studiootje huren, paar muzikanten bij elkaar zetten (al zal veel muziek wel uit de computer komen) en dan vervolgens inzingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, bizar. Waarom moet zij per se 80.000 tot 100.000 euro krijgen voor een optreden?
Ze kan ook heel goed leven van 30.000 en er hoeft ook niet per se een band mee. Ik heb haar regelmatig gezien zonder band.
Dat doet ze dus echt eh.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan het beter houden bij frikandellen voor Rafael klaarmaken.
Billie Eilish neemt haar albums gewoon op in haar slaapkamer, kost bijna niks, en maakt grotere hits dan Anoukquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom is een album maken eigenlijk zo duur? Gewoon een studiootje huren, paar muzikanten bij elkaar zetten (al zal veel muziek wel uit de computer komen) en dan vervolgens inzingen.
Ze bedelt om geld, maar heeft een eigen vermogen van 6,5 miljoen.
20 jaar Johan Derksen prima samengevat, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:45 schreef superniger het volgende:
Makkelijk gelul van Johan.
Je gaat niet zomaar je WK ambities opgeven.
Belgische popiejopie presentator met geverfd haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |