Niet gewoon warmtebultes? Heeft Jyske ook last vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje zit zijn handjes in te smeren met prrrrrikweg.
Hij heeft allemaal bultjes in zijn handpalmen, en zijn vriendinnetje ook.
Hmmmm....hoe zou dat toch komen?
Ze spelen op school veel met modder van zand wat om de bomen ligt, wat ze dan met water vermengen.
Even googlen...."Knutten"?
Van die blaasjes? Daar heeft hij er maar eentje van. Dit zijn echt van die rode pukkels.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet gewoon warmtebultes? Heeft Jyske ook last van
Kan je er niets opsmeren, vast wel te vinden op internet neem ik aanquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef ToT het volgende:
Toen ik het met hen over die modder had, vertelden ze me dat sowieso 1 ander kind waarmee ze vaak spelen diezelfde bultjes in de handpalmen heeft, en die speelt ook veel met modder daar.
Een ander kameraadje die nauwelijks me modder speelt, heeft ook veel minder bultjes.
Ja zoals ik al zei heeft hij nu dat Prrrrrrikweg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niets opsmeren, vast wel te vinden op internet neem ik aan
Hey Xylarquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef Xylar het volgende:
Ondanks airco. Toch nachten van 4 uur maar
Doe es niet zo eng. Creep dat je bent.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal breng ik hem om 19.45 naar boven. Nu is het ff een kwartiertje later, maar hij moet idd wel zo hemelwaarts gaan, ja.
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Yup!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn fucked up humor is hier toch zo wel bekend inmiddels?
Oh?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zie nu een feestnummer van de snollebollekes voor me waarin elke "springen" wordt vervangen door "hemelwaarts" en dat er een engel uit de wolken komt. In remix met JeBroer
Links rechts van snollebollekes vs engel (of me gabber, leven na de dood) van Jebroer.quote:
Ja, maar somsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn fucked up humor is hier toch zo wel bekend inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |