Nee joh, 1m77 of zo bij 77 kg of zo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en hij bent ook wel lang toch?
Normaal breng ik hem om 19.45 naar boven. Nu is het ff een kwartiertje later, maar hij moet idd wel zo hemelwaarts gaan, ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mini moet voor straf vroeg naar bed
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die daar echt ongelooflijk boos over was! "Die borden van die hunebed highway zijn geen officieel erkende wettelijke borden! En dit is geen highway, dus deze weg mag niet zo heten!"
Gristus te paert zeg!
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol die wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeft![]()
Er zitten rare mensen tussen
Een Nederlandse vrouw trekt jou helemaal niet aan?
Ze is getrouwdquote:
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?
O ben je 1 cm langer dan mij.quote:
Ik heb daar ook van mogen proeven, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een computerwinkel gewerkt.
Het was zo kut om leuke klanten verschrikkelijke troep aan te smeren.
Juist degenen met wie we persoonlijk de beste band hadden, vielen het makkelijkste voor onze scams.
Maar ja; we moesten targets halen, anders had je echt een kut inkomen.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is getrouwden tegen de 60 denk niet dat ToT daar op zit te wachten
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.
Die dames zitten echt niet op mij te wachten joh.
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je 1 cm langer dan mij.
Ik vind dat niet zwaar hoor 77 kilo, maar soms gaat het op de verkeerde plek zitten op je buik zeker
2 zoonsquote:
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.
Hoe kwam je hem dan tegenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint.
Maar misschien moet het laten gebeuren. Ik was ook niet op zoek. Wilde eigenlijk helemaal geen man meer.
Maar het is toch gebeurd
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houdenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.
En probleemwijken Assenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.
Zoons zijn ook bezetquote:
Ja en due hunebed highway toont gewoon aan dat er veel langs die weg te vinden zijn, da's alles. Gewoon een grappig naampje met een grappig reclamebordje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.
Niet zo tegen je kinderen zeiken!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houden
Hoor je dat @:murp
Zeik ook tegen de kinderen, ben door de chemo behoorlijk wat kilo's aangekomen omdat de stofwisseling ook naar de klotuh is gegaan.
Ik zei tegen de kids, kijk zo sta je te huilen bang dat ik dood ga en zo hen je kilo's moeder meer om van te houden
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooistequote:
Het was in de tijd dat je advertentie las in de krantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |