quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
Naja, dan is het helemaal goed zo. Als jullie maar allebei lief zijn voor minitot
En met jou? Is jouw status al bekend hier?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te warm om veel te typen, het was nogal een verhaal
Nieuwe vriendin was ook een Aziatische, maar die was alleen geïnteresseerd in gefinancierd worden in eigen land en had totaal geen waardering voor mij of voor Mini-ToT.quote:
Gadverdamme zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin was ook een Aziatische, maar die was alleen geïnteresseerd in gefinancierd worden in eigen land en had totaal geen waardering voor mij of voor Mini-ToT.
Jezus. Das geen minitot meer johquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt over een paar maand 8, en heeft al verkering!
Manneke maakt een mooie tekening voor haar, enige wat ze zegt is: "Hmm."quote:
Maar dat is de biologische moeder?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke maakt een mooie tekening voor haar, enige wat ze zegt is: "Hmm."
Laat hij trots een heel mooie boom zien, zegt zij: "Hm. In mijn land heb je mooiere bomen dan dit. Ik kan hier niet enthousiast over doen of zo."
Echt he!quote:
Zaterdag naar een hotel in de buurt van Spa, en zondag naar huisquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je hem maar meegenomen dan had ik er hier geen last van![]()
Wanneer gaan jullie weer naar h uis?
kleine hunk al joh!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!En zijn vriendinnetje wordt binnenkort 10.
Hij gaat binnenkort naar een andere school en heeft alvast 2,5 uurtjes op de nieuwe school mee mogen draaien.
1 van de meiden in zijn toekomstige klas zei in die 2,5 uurtjes al dat ze verliefd op hem was en dat ze met hem wilde zoenen!![]()
(Heeft hij afgewezen overigens.)
Nee zijn biologische moeder is weer een heel ander verhaal.quote:
Ik woon alleen en in het weekend komt er altijd zo vent mij storen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef murp het volgende:
[..]
En met jou? Is jouw status al bekend hier?
ja, goed van je om zulke moeilijke keuzes te maken. Lijken me lastige tijden te zijn. Ik hoop dat het nu goed met je gaat ondanks het gemis van een Totinnekequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee zijn biologische moeder is weer een heel ander verhaal.
Die heeft nu een rijke vent aan de haak geslagen en met het kleine beetje contact dat ik nog met haar heb, merk ik steeds weer dat ik echt een goede keuze heb gedaan om te scheiden.
O is het nog steeds aan, leuk hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt over een paar maand 8, en heeft al verkering!
Daar heb je in iedergeval airco neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zaterdag naar een hotel in de buurt van Spa, en zondag naar huis
Hahahah, heerlijk! Ook al zo lang joh! Wow!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon alleen en in het weekend komt er altijd zo vent mij storen.![]()
Ik heb al 26 jaar een lat relatie alleen de weekende
Af en toe als ik echt eenzaam ben vraag ik me wel eens af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, maar zoals gezegd bij ieder contact met haar, ben ik blij dat ik er van af ben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef murp het volgende:
[..]
ja, goed van je om zulke moeilijke keuzes te maken. Lijken me lastige tijden te zijn. Ik hoop dat het nu goed met je gaat ondanks het gemis van een Totinneke
Zeker!quote:
Ja lang he, maar ik zou echt niet anders willenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:35 schreef murp het volgende:
[..]
Hahahah, heerlijk! Ook al zo lang joh! Wow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |