minitot en jij? Dan heb ik wat gemistquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In het midden van wat? We wonen hier met z'n tweetjes!
Dan las ik het verkeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Beneden in de woonkamer is het voor het eerst 30 graden sinds ze daar wonen.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte
Je loopt twee rondes achterquote:
Inmiddels een nieuwe laptop dus?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie gaquote:
Mini is al helemaal humeurig van de temperaturen van deze week.quote:
was een 2009 lapatop in 2019quote:
ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hardquote:
Had je hem maar meegenomen dan had ik er hier geen last vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie ga
Ja het was echt niet te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef murp het volgende:
[..]
Wat jammer dat jullie het niet hebben gered.
2019, dat voelt als vorig jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was een 2009 lapatop in 2019
[..]
ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hard
Ja daar is het helemaal warm Hopelijk tegen die tijd dat jullie gaan een stukje minder warmquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini is al helemaal humeurig van de temperaturen van deze week.
We gaan naar Frankrijk op vakantie deze zomer.
Temperatuur daar: 44 graden!
niet de dts topics uitgeprint hebben op wcrollenquote:
Snap ik, gescheiden en vriendin gehad wat niet lekker liep ( de korte versie)quote:
Naja, dan is het helemaal goed zo. Als jullie maar allebei lief zijn voor minitotquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was echt niet te doen.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.
"Hee fans!"quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet de dts topics uitgeprint hebben op wcrollen
Met mini ToT hopelijk nog wel?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was echt niet te doen.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.
dat is wel een hele korte versiequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, gescheiden en vriendin gehad wat niet lekker liep ( de korte versie)
Te warm om veel te typen, het was nogal een verhaalquote:
Zit je in een tent oid?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |