De auto en koffers waren simpelweg vol. Meer kleding meenemen was geen optie. @Rob is al aan het kijken naar een grotere lease auto voor de komende 3 jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kniepert dan ook niet klagen dat je het te warm vond lol
Nope geen dm gezienquote:
De pech is dat juist dit stadion niet overdekt is.quote:
Meh, hij heeft een dab radio in de auto dus een minimale antenne. Kan ik niks aan vast maken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon de Depend slip aan de antenne van de auto hangen en gassen, dus!
Eeeeeh was dat niet voor de FOK! kerstpakketten actiequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
De auto en koffers waren simpelweg vol. Meer kleding meenemen was geen optie. @:Rob is al aan het kijken naar een grotere lease auto voor de komende 3 jaar
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, hij heeft een dab radio in de auto dus een minimale antenne. Kan ik niks aan vast maken.
Godverquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Eeeeeh was dat niet voor de FOK! kerstpakketten actie
Voor twee man een week vakantie zzoveel heb je toch niet nodig je kan de kofferbak en de achterbank gebruikenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
De auto en koffers waren simpelweg vol. Meer kleding meenemen was geen optie. @:Rob is al aan het kijken naar een grotere lease auto voor de komende 3 jaar
Voor wat jullie allemaal mijn kant uit hebben zitten slepen hadden jullie ook best wel een grotere waggie aan kunnen schaffen hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Godvereikel dat je bent
Misschien kunnen we aan @:kapiteiniglo of @:superkimmi vragen of we hun kerst motorkap cover mogen lenen dit jaar
quote:
Wat ook grappig is die drinkpauzes. En dan stadions met airco'squote:Op woensdag 24 juni 2026 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De pech is dat juist dit stadion niet overdekt is.
Trusten.quote:
Slaap lekker ToTquote:
Wij zitten wel buiten, ook al hebben we airco binnen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Ja de meeste gaan nu niet buiten zitten lijkt mij.
Dat is niet veelquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Xylar het volgende:
Ik ga toch de 12 uur wedstrijden kijken. Dus vannacht ondanks airco 3 uur slaap pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |