Beetje zout op doen, dan smaakt het naar meerquote:
Ja nee ze was echt met iemand uit dat land getrouwd, maar ik denk dat die meer een houding had van: "Ja schat, helemaal prima; je hebt mijn taal helemaal onder de knie. Ik hou van je. Hoe laat gaan we vanavond neuken?"quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een "Schot", gewoon een Nederlander die is geëmigreerd. Maar wel fijn dat de liefde een schot in de roos was
Eerder naar zeequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Beetje zout op doen, dan smaakt het naar meer
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef _UserName_ het volgende:
Maarruh, batterij 7%, douche en bedtijd
Nooit van een powerbank gehoord?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef _UserName_ het volgende:
In jouw geval dan de dode zee met je hemelwaartsquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In jouw geval dan de dode zee met je hemelwaarts
Jawel maar geen behoefte aan. Gewoon op tijd opladen. Wat ik zelf ook nodig hebquote:
quote:
Lekker sliepe.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ow dan gaat het nog spannend wordenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het laatste groepsduel van het Nederlands elftal op het WK tegen Tunesië dreigt donderdag flink beïnvloed te worden door noodweer in de Amerikaanse speelstad Kansas City.
Volgens lokale weersverwachtingen worden zware regenbuien en onweersbuien verwacht rond het tijdstip waarop Oranje het veld op moet voor de afsluitende groepswedstrijd.
De ontmoeting tussen Nederland en Tunesië staat gepland voor donderdagavond 18.00 uur lokale tijd, wat overeenkomt met 01.00 uur vrijdagnacht Nederlandse tijd.
Hoewel de wedstrijd vooralsnog gewoon op het programma staat, is de kans aanzienlijk dat het duel niet volgens het gebruikelijke schema afgewerkt kan worden.
Strikte onweerregels kunnen voor lange onderbrekingen zorgen
Het grootste probleem is niet zozeer de regen, maar het verwachte onweer. In de Verenigde Staten gelden namelijk zeer strenge veiligheidsprotocollen rondom bliksem. Zodra binnen een straal van dertien kilometer van een stadion bliksem wordt waargenomen, moet een wedstrijd onmiddellijk worden stilgelegd.
Daar blijft het niet bij. Pas wanneer er gedurende dertig minuten geen enkele nieuwe bliksemschicht is geregistreerd, mag het spel worden hervat. Iedere nieuwe bliksemwaarneming zorgt ervoor dat die wachttijd van dertig minuten opnieuw begint.
Trustenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef _UserName_ het volgende:
Dame Mutske.quote:
O jee, kijken of ze weer zo scoren als de laatste keerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef Xylar het volgende:
[..]
Vrijdag altijd vrij. Dus ga Nederland wel kijken
Ik doe lekker helemaal niets, ik moet ook wassen maar wacht wel tot volgende weekquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:05 schreef DJMO het volgende:
Ik den doorweekt van het zweet. We hebben vanavond een was gedraaid, en die heb ik net staan ophangen, maar sommige kledingstukken (vooral m'n sneldrogende wandelshirts) kwamen droger uit de wasmachine dan dat ik nu ben
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, kijken of ze weer zo scoren als de laatste keer
Jaa, wij konden even niet anders. Te weinig schoon ondergoed of kleding om thuis te komen. Rob vroeg nog of we de zooi niet beter in de droger konden gooien, maar dat vond ik zonde geld met deze hittegolf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe lekker helemaal niets, ik moet ook wassen maar wacht wel tot volgende week
kniepert dan ook niet klagen dat je het te warm vond lolquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jaa, wij konden even niet anders. Te weinig schoon ondergoed of kleding om thuis te komen. Rob vroeg nog of we de zooi niet beter in de droger konden gooien, maar dat vond ik zonde geld met deze hittegolf.
Heb je mijn dm gezien?quote:
Gewoon de Depend slip aan de antenne van de auto hangen en gassen, dus!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jaa, wij konden even niet anders. Te weinig schoon ondergoed of kleding om thuis te komen. Rob vroeg nog of we de zooi niet beter in de droger konden gooien, maar dat vond ik zonde geld met deze hittegolf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |