Patricia Paay weet het op jouw leeftijd anders prima te combineren, seks en drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Nope. Ik woon alleen. En ik heb het al warm genoeg zonder dat gedoe.
Bovendien is mijn leeftijd niet echt iets wat je associeert met een actief sexleven.
Drinken is leuker. Ja niet nu met deze hitte. Maar jullie snappen het wel.
Tuurlijk jochie. Als de Story of Weekend dit beweert dan is dat zo. Niet dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:59 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Patricia Paay weet het op jouw leeftijd anders prima te combineren, seks en drinken.
Ventilator is iets anders dan vibrator, hè!quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:34 schreef Donna het volgende:
Ja hoor, wijdbeens voor de ventilator. Jwt.
Hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:34 schreef Donna het volgende:
Ja hoor, wijdbeens voor de ventilator. Jwt.
Ik snap je in alles, behalve de leeftijd en dat drinken niet leuker zou zijn met deze hittequote:Op woensdag 24 juni 2026 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Nope. Ik woon alleen. En ik heb het al warm genoeg zonder dat gedoe.
Bovendien is mijn leeftijd niet echt iets wat je associeert met een actief sexleven.
Drinken is leuker. Ja niet nu met deze hitte. Maar jullie snappen het wel.
Zie DMquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heerlijk met dit weer heb ik altijd extra zin. Nu nog een man vinden die ook zin heeft
Geen leuke toyboys bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik kan er gewoon niet goed tegen. Normale temperatuur is geen probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik snap je in alles, behalve de leeftijd en dat drinken niet leuker zou zijn met deze hitte
Klinkt goed maatje. Ga je naar die sixsense ofzo waar je het een keer over had? Ik las dat die weer open is. Misschien ga ik daar wel een keer naartoe. Gewoon weer even ervaren en geen gedoe.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Zaterdag weer lekker naar de hoeren in saunaclub. Dan is er een barbeque, limbo wedstrijd, live dj, hula hoep challenge, en cocktails.
Klinkt goed amigo. Welke club is dit?quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Zaterdag weer lekker naar de hoeren in saunaclub. Dan is er een barbeque, limbo wedstrijd, live dj, hula hoep challenge, en cocktails.
Bij mij gaat het er juist nog veel beter in. En in plaats van schults 8% begin ik met een paar lekker koude tequilabiertjesquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet goed tegen. Normale temperatuur is geen probleem.
Deze temp zorgt dat ik na slechts een slok al een bonkende koppijn krijg.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klinkt goed amigo. Welke club is dit?
Ik vraag dit niet voor een vriend.
Ja six sense.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt goed maatje. Ga je naar die sixsense ofzo waar je het een keer over had? Ik las dat die weer open is. Misschien ga ik daar wel een keer naartoe. Gewoon weer even ervaren en geen gedoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |